MinM
Legacy Member
Ik ben blijkbaar nog dan van de oude garde, want in de tijd van games.telenet.be werd er respect getoond voor een bieding. Iedereen moet een kans krijgen om een tegenbod te doen. 24u later is te laat maar ik reageer 1 minuut later na afsluit tijd. Ge moogd blijkbaar niks eten of een kakske leggen(ik geef maar een voorbeeld) en ge zou een intresante bieding verliezen.
IK ZOEK HIER NAAR DE INSTANT BUY KNOP ....................
Ik ga nu systematisch elke verkoop die mij intresant lijkt en waar ik een koopje kan slaan, zonder meeneemprijs tot op het laatste moment wachten en bieden. Bij geen verkoop = infraction
Ik denk dat iedereen die de methode ibrahim zou toepassen de mods hier 24/24 alles moeten controleren en betaald dienen te worden voor hun werk want tijd voor iets anders gaan ze niet hebben.
DUS BIJ DEZE AANPASSING REGEL NR8. => Bij het verstrijken van de afsluit tijd, bij een bod battle, kan men een tegenbod indienen 15min na afsluiting.
Bovenstaand artikel is alleen maar ten voordele van de verkoper me dunkt en denk dat niemand er op tegen kan zijn uiteraard.
Op een gegeven moment gaat er toch 1 afhaken
het grappige is dat het bod niet aanvaard is geweest. Omdat ik 9/10 ook een phase change neem als het compatibel is met mijn systeem
IK ZOEK HIER NAAR DE INSTANT BUY KNOP ....................
Ik ga nu systematisch elke verkoop die mij intresant lijkt en waar ik een koopje kan slaan, zonder meeneemprijs tot op het laatste moment wachten en bieden. Bij geen verkoop = infraction
Ik denk dat iedereen die de methode ibrahim zou toepassen de mods hier 24/24 alles moeten controleren en betaald dienen te worden voor hun werk want tijd voor iets anders gaan ze niet hebben.
DUS BIJ DEZE AANPASSING REGEL NR8. => Bij het verstrijken van de afsluit tijd, bij een bod battle, kan men een tegenbod indienen 15min na afsluiting.
Bovenstaand artikel is alleen maar ten voordele van de verkoper me dunkt en denk dat niemand er op tegen kan zijn uiteraard.
Op een gegeven moment gaat er toch 1 afhaken
het grappige is dat het bod niet aanvaard is geweest. Omdat ik 9/10 ook een phase change neem als het compatibel is met mijn systeem
.