Archief - Alles moet weg - spot goedkoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
Ik ben blijkbaar nog dan van de oude garde, want in de tijd van games.telenet.be werd er respect getoond voor een bieding. Iedereen moet een kans krijgen om een tegenbod te doen. 24u later is te laat maar ik reageer 1 minuut later na afsluit tijd. Ge moogd blijkbaar niks eten of een kakske leggen(ik geef maar een voorbeeld) en ge zou een intresante bieding verliezen.


IK ZOEK HIER NAAR DE INSTANT BUY KNOP ....................


Ik ga nu systematisch elke verkoop die mij intresant lijkt en waar ik een koopje kan slaan, zonder meeneemprijs tot op het laatste moment wachten en bieden. Bij geen verkoop = infraction

Ik denk dat iedereen die de methode ibrahim zou toepassen de mods hier 24/24 alles moeten controleren en betaald dienen te worden voor hun werk want tijd voor iets anders gaan ze niet hebben.


DUS BIJ DEZE AANPASSING REGEL NR8. => Bij het verstrijken van de afsluit tijd, bij een bod battle, kan men een tegenbod indienen 15min na afsluiting.

Bovenstaand artikel is alleen maar ten voordele van de verkoper me dunkt en denk dat niemand er op tegen kan zijn uiteraard.

Op een gegeven moment gaat er toch 1 afhaken

het grappige is dat het bod niet aanvaard is geweest. Omdat ik 9/10 ook een phase change neem als het compatibel is met mijn systeem

ABBY

Legacy Member
MinM zei:
Ik ben blijkbaar nog dan van de oude garde, want in de tijd van games.telenet.be werd er respect getoond voor een bieding. Iedereen moet een kans krijgen om een tegenbod te doen. 24u later is te laat maar ik reageer 1 minuut later na afsluit tijd. Ge moogd blijkbaar niks eten of een kakske leggen(ik geef maar een voorbeeld) en ge zou een intresante bieding verliezen.


IK ZOEK HIER NAAR DE INSTANT BUY KNOP ....................


Ik ga nu systematisch elke verkoop die mij intresant lijkt en waar ik een koopje kan slaan, zonder meeneemprijs tot op het laatste moment wachten en bieden. Bij geen verkoop = infraction

Ik denk dat iedereen die de methode ibrahim zou toepassen de mods hier 24/24 alles moeten controleren en betaald dienen te worden voor hun werk want tijd voor iets anders gaan ze niet hebben.


DUS BIJ DEZE AANPASSING REGEL NR8. => Bij het verstrijken van de afsluit tijd, bij een bod battle, kan men een tegenbod indienen 15min na afsluiting.

Bovenstaand artikel is alleen maar ten voordele van de verkoper me dunkt en denk dat niemand er op tegen kan zijn uiteraard.

Op een gegeven moment gaat er toch 1 afhaken

het grappige is dat het bod niet aanvaard is geweest. Omdat ik 9/10 ook een phase change neem als het compatibel is met mijn systeem

Denk dat als TS een interessante topic start en je hebt interesse en je kent het afsluituur, da je dan niet om 5 voor nog een kakske moet legge..

Als ik biedt dan volg ik mijn bieding tot het laatste moment.. Is, in mijn ogen toch, de bedoeling van een veiling..

Iedereen verdient een kans op tegenbod VOOR afsluituur en eniet een kwartier na afsluituur, wat als ik dan 14 minuten na afsluituur nog een tegenbod doe? Zo blijven we bezig..

ik vind: afsluituur is afsluituur.

Dit alles is niet om jou aan te vallen, maar vind t nogal cru hoe je doet tegen mensen die niks gedaan hebben.

nu zijn we echt offtopic aant gaan, waarvoor men excuses iedereen..

MinM

Legacy Member
ABBY zei:
Denk dat als TS een interessante topic start en je hebt interesse en je kent het afsluituur, da je dan niet om 5 voor nog een kakske moet legge..

Als ik biedt dan volg ik mijn bieding tot het laatste moment.. Is, in mijn ogen toch, de bedoeling van een veiling..

Iedereen verdient een kans op tegenbod VOOR afsluituur en eniet een kwartier na afsluituur, wat als ik dan 14 minuten na afsluituur nog een tegenbod doe? Zo blijven we bezig..

ik vind: afsluituur is afsluituur.

Dit alles is niet om jou aan te vallen, maar vind t nogal cru hoe je doet tegen mensen die niks gedaan hebben.

nu zijn we echt offtopic aant gaan, waarvoor men excuses iedereen..

jij vindt het cru dat ik zo doe... mijn bod staat hier 48u onaangeroerd en een minuut voor afsluit gaat hem tegen bieden. Me dunkt dat hem genoeg tijd heeft gehad ... al een geluk dat het niet aanvaard was omwille van de phase change ...

MinM

Legacy Member
pietersf zei:
Zelden zoveel dt fouten gezien ...

ja man is een forum he, ik zet hier geen officiele brief neer ....
btw zo veel ... 1 heb ik er gemaakt en is aangepast pipo...

Hell

Legacy Member
MinM zei:
ja man is een forum he, ik zet hier geen officiele brief neer ....
btw zo veel ... 1 heb ik er gemaakt en is aangepast pipo...

waarschijnlijk over uw andere berichten, glen

croimans

Legacy Member
ik heb de twee phase-chnage koelers,
en asus p5k en p5w dh deluxe mobo's al ettelijke weken geleden overgenomen.

Is precies beetje stil geworden bij hem, krijg ook geen feedback van de koop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan