Archief - Alles moet weg - spot goedkoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
Struber zei:
bodje van €30 op de beide versterkers en de tuner, afgehaald

wanneer sluit je dan af, ik kan er zaterdag omkomen in de pinte :)

de verkoop eindigd volgens de ts om 21u vanavond.

Ik ga er van uit dat mijn bod geldig is voor de headset ben nog aant twijfelen over de phase change zou graag foto's zien en dat ts eventueel ruil ziet zitten met cooler master V10(factuur alternate inbegrepen)

h.lecter

Legacy Member
Bod van 110€ afgehaald op de z5500 als alles in perfect werkende staat verkeert en dat alle elementen erbij zijn.
mvg

Mutsy

Legacy Member
Alle boden zijn genoteerd.

!8r@}{!M: gelieve u bod te herzien, hoger bod op zalman biedt mijn voorkeur voor dit item.

daydreamke: geldt u bod nog steeds voor de SSD (€85), of was dit enkel bij ophalen dinsdag? Anders is €80 het hoogste bod.

h.lecter: alles in werkende staat en alle elementen aanwezig.

MinM: geen ruil, ik ben er niets mee.

pietersf

Legacy Member
2x Philips Type FA741 Versterker
1x Philips Type FT741 Tuner
2x Magnat Soundforce 1300 400W
2x Philips 3-way Hifi Speaker FB320
Startbod: 50€ (zonder speakers: 30€ HUIDIG BOD: 30€ Struber)

50 op de hele zwik

Mutsy

Legacy Member
pietersf zei:
2x Philips Type FA741 Versterker
1x Philips Type FT741 Tuner
2x Magnat Soundforce 1300 400W
2x Philips 3-way Hifi Speaker FB320
Startbod: 50€ (zonder speakers: 30€ HUIDIG BOD: 30€ Struber)

50 op de hele zwik

bod genoteerd

!8r@}{!M

Legacy Member
Asus DVD Writer (DRW-22B2ST-14) - 10e
2x Seagate Barracude 7200.10 320GB - 36e
Zalman 5.1 Surround Headset - 22e
Antec P180 Case 27e
Doos met kabels, hdbracket,..... 10e

daydreamke

Legacy Member
Bod is nog steeds geldigs. Grts


Sent from my iPhone using Tapatalk

MinM

Legacy Member
zalman headset 25€ afgehaald, @ IBRAHIM dikke bs eigenlijk van jouw is da hier EBAY ofwa ...
bedoel komaan da bod sta hier al 2 dagen ... en ne minuut er voor gade effe dat doen

echt laag bij de grond als ik niet online kon zijn zou ik dees dus door men neus geboort zien ...


van asociaal gedrag gesproken

Mutsy

Legacy Member
!8r@}{!M zei:
Asus DVD Writer (DRW-22B2ST-14) - 10e
2x Seagate Barracude 7200.10 320GB - 36e
Zalman 5.1 Surround Headset - 22e
Antec P180 Case 27e
Doos met kabels, hdbracket,..... 10e

MinM heeft nog steeds het hoogste bod voor de Zalman Headset, komt beste uit wegens combinatie met Phase Change. De rest geldt wel nog.

MinM

Legacy Member
Mutsy zei:
MinM heeft nog steeds het hoogste bod voor de Zalman Headset, komt beste uit wegens combinatie met Phase Change. De rest geldt wel nog.

is nog niet 100% zeker van de phasechange, hangt af in welke staat en of isolatie matriaal, heating en brackets(geschikt AM3) der bij zitten

daydreamke

Legacy Member
Goed als ik de Ssd morgen rond 14u kom afhalen? Grts


Sent from my iPhone using Tapatalk

daydreamke

Legacy Member
Zaterdag of zondag gaat niet lukken .... Morgenavond thuis? Grts


Sent from my iPhone using Tapatalk

!8r@}{!M

Legacy Member
MinM zei:
zalman headset 25€ afgehaald, @ IBRAHIM dikke bs eigenlijk van jouw is da hier EBAY ofwa ...
bedoel komaan da bod sta hier al 2 dagen ... en ne minuut er voor gade effe dat doen

echt laag bij de grond als ik niet online kon zijn zou ik dees dus door men neus geboort zien ...


van asociaal gedrag gesproken

Weet je wat laag is dat je met nen euro overbiedt ...
Trouwens ik volg steeds nog de regels . Jij in tegendeel !
Afsluit uurke is al voorbij en jij probeert dan nogeens over te bieden wat dus NIET mag .

MinM

Legacy Member
!8r@}{!M zei:
Weet je wat laag is dat je met nen euro overbiedt ...
Trouwens ik volg steeds nog de regels . Jij in tegendeel !
Afsluit uurke is al voorbij en jij probeert dan nogeens over te bieden wat dus NIET mag .

overbieden is overbieden ... of dat een euro is of 1 cent als de ts er mee akkoord ga dan is dat ts zijn recht en niet aan jouw te bepalen


jij hebt 2 dagen tijd gehad om een tegen bod uit te brengen en je doe dat laatste minuut. Ik was op dat moment aan het eten ist gepermiteerd omdat nog te mogen doen ik kijk snel voor een pm om 2 na 9 en zie da jij blijkbaar nog snel even een bod hebt uitgebracht. Ik heb direct tegen bod gedaan want in de meeste gevallen heb je een kwartier den tijd om terug te reageren.

NOGMAALS IS HIER GEEN EBAY .... BIJ ebay hebt ge geen kans meer om tegen bod te doen da is daar part of the game dat weet iedereen. HIER kan men een kwartier na tegenbod nog een bod indienen dat weet iedereen om verkoop aangenaam te houden. Ik heb tegenbod gedaan en jij hebt niet meer gereageerd pech voor jouw ...

WELKE REGEL HEB IK OVERTREDEN?
mor soit voor mij is dees afgesloten ... anders gaat dit te veel offtopic gaan ...

ABBY

Legacy Member
MinM zei:
WELKE REGEL HEB IK OVERTREDEN?
mor soit voor mij is dees afgesloten ... anders gaat dit te veel offtopic gaan ...


8.) Bieden kan enkel tot een vast afsluituur. Als verkoper is men vrij deze regel 'aan te passen'. Dit wil zeggen, de bieding laten lopen tot 24u na het laatste bod, ...of iets dergelijks. Indien hier niets over vermeld wordt is het tot dat uur en geen seconde later meer.

eerlijk blijven e jonges.. and peace in the middle east
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan