Mutsy
Legacy Member
reavermaster zei:hoi topicstarter,
kan je een picje maken van die G7? Gaat het om de carbonversie?
Grtz
geen carbon versie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reavermaster zei:hoi topicstarter,
kan je een picje maken van die G7? Gaat het om de carbonversie?
Grtz
TiMoLoToV zei:indien de asus dvd writer zwart is 12euro opgehaald
daydreamke zei:Is de Ssd een g2 versie? Dus de tweede versie? Grts
Sent from my iPhone using Tapatalk
gryptic zei:de kabels en brackets graag wat meer info plx
1213 zei:Hoe hoog klokt die E8500 (Ghz) uit de PC set op waterkoeling?
verkoop je dat exht niet in onderdelen
interesse in cpu en vga
daydreamke zei:hoeveel is het hoogste bod momenteel voor de ssd? grts
daydreamke zei:Hoi,
Ik kan de Ssd vanavond komen ophalen aangezien ik in Gent ben. Laat je iets weten? 0483202516 is mijn gsm nummer.
Peter
Sent from my iPhone using Tapatalk
the_buster zei:Dus mijn bod telt niet meer ofzo WTF
jah srry k'had zijn bod niet zien staan van 85€MinM zei:der heeft iemand hoger bod ingedient dus zou maar normaal zijn dat uw bod niet meer geldig is, als ts geen meeneemprijzen vermeld
the_buster zei:jah srry k'had zijn bod niet zien staan van 85€
Mutsy zei:verkoop is pas gedaan woensdag (morgen) avond om 21u, volgens de regels van het forum kan ik de voorwerpen niet vroeger verkopen.