Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joriske18

Legacy Member
Ik heb alle tot nu toe verschenen afleveringen in een paar dagen gezien, dan heb je wel een serieuze dosis How i met your mother gekregen :p

m-be

Legacy Member
haha idd da zal wel. mja 'k heb den tijd ni om di allemaal achtereen te bezien.

on-topic off-topic: big screen is big :D

anthony8400

Legacy Member
'k Zou toch keer gaan, je weet nooit.
't Zal waarschijnlijk geen garantie meer op zijn (normaal 6 maanden), maar wie niet waagt niet wint :-)

tomh

Legacy Member
ja kheb er al alles gekocht zo, in den s&s.. anders zijn ze er ne goeie klant kwijt :p
en tzou toch nie mogen, zo wijnig cycles, en zo ne health al

joriske18

Legacy Member
Ik heb mijn laptop nu en dik jaar en heb hem nog niet gekalibreerd, ik zou het eigenlijk dringend is moeten doen. Want als volgens de menubalk de batterij nog voor 60% energie hebvalt mijn laptop ineens uit, zonder enige waarschuwing :(.

shiftyke

Legacy Member
tomhuveners zei:
battery health terug naar 52% wtf?!

de mijne springt ook van 70% naar 90% etc, als uw batterij na 300cycli onder de 75% zit zoude een nieuwe moete krijgen, maar als uw batterij maar een jaar is hebde daar meestal nog geen goed beeld op (tenzij er echt iets mis is).

Ik zou toch eens gaan horen want die van u is toch wel heel laag e?

tomh

Legacy Member
ene bij mij in de klas werkt bij apple (nl) en die zegt da ik ne nieuwe moet kopen..?

Zero Grav

Legacy Member
Check die thread in verband met de batterij van Fromalk ofzo. Als ge gewoon naar Apple Care belt en ge zegt dat ge minder dan 300 cycles hebt en ge onder de 80% zit dan laten ze u enkele acties ondernemen, als het dan nog niet opgelost is kan het zijn dat ge inderdaad gratis een nieuwe moogt afhalen.

b0rt

Legacy Member
als ge buiten de garantie zit: vergeet het, ge gaat een nieuwe moeten kopen. (tenzij uw mbp voor midden 2007 is gemaakt, aka toen er nog geen santa rosa was)

tomh

Legacy Member
kheb mijne van.. augustus 2007 denk ik, mja we zien wel, mss gaat hij weer omhoog naar 90 ofzo :p

shiftyke

Legacy Member
in Be moeten ze zowieso 2 jaar geven, dus gewoon eens gaan vragen, dat kan geen kwaad

anthony8400

Legacy Member
2 jaar op de hardware, maar normaal maar 6 maanden op de batterij

b0rt

Legacy Member
shiftyke zei:
in Be moeten ze zowieso 2 jaar geven, dus gewoon eens gaan vragen, dat kan geen kwaad
bwa, ligt eraan hoe ge het bekijkt. Als ge naar apple belt zult ge toch wel een tiental minuten kwijt zijn en bellen kost centjes e.
Ik had hetzelfde, alleen dan nog veel erger (5% na 1 jaar, ik kon welgeteld 3 minuten werken vooraleer em uitviel).
In de winkel zeiden ze dat ik naar apple moest bellen want ze mochten er officieel geen garantie op geven, en bij apple zeiden ze dat dit idd heel abnormaal is maar dat ze ook hier weer geen nieuwe mochten geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan