Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anthony8400

Legacy Member
Gratis met AppleCare, maar dat is gewoon de behandelingskosten die je niet betaalt (das 35 eur ofzo).
Maar je verbinding moet je wel betalen :p, das 70 cent per minuut.

n.w.a

Legacy Member
Hey, ik heb een vraagje..

Wat is eigenlijk de beste speler om een .mkv bestand af te spelen? Ik heb nl een 1080 film en als ik hem met vlc afspeel schokt hij lichtjes.

DaMob

Legacy Member
Ik heb bij een hele serie die ik moet afspelen met realplayer dat bij zoeken het 1 seconde duurt voor het geluid terugkomt en dat ik soms helemaal geen geluid meer krijg
Kheb al een andere realplayer gedownload, maar dit helpt niets

GenesisX

Legacy Member
Have you ever wanted to move the clock, bluetooth, volume, screen or any apple standards icon in the menubar? If so.. Check this simple tip out then..

This tip is tested on Mac OS X 10.4 Tiger, but may also work on previous versions..

The trick is so simple but is probably undiscovered by many users.. You're probably asking yourself, do I need to edit some files, open up the system folder or type any hidden keyword.. No it's much more easier then that..

Just press CMD or Apple button on your keyboard and hold your mouse over the icon in the menubar and just drag the icon where you want it to be, this way you could sort your menubar icons in your own personal order.. Or you could always use the orginal positions.. :)
lol nice, wist da nie :D

edit: werkt blijkbaar niet bij icons met een menu =(

Must Have Menu Bar Applications For Mac OS X Leopard | Mac Tricks And Tips !

How To Use Your Mac Outside | Mac Tricks And Tips = nice

Zero Grav

Legacy Member
GenesisX zei:

Hmm, die "ejecter" zit standaard ingebouwd in Apple maar kunt ge alleen manueel activeren via "/System/Library/CoreServices/Menu Extras".

tomhuveners zei:
wa was da email van steve jobs weer?

Meestal zo ongeveer alles met jobs, steve of stevejobs waar ge naartoe mailt dat eindigt op apple.com. Maar hij leest die mails maar heel weinig zelf, meestal krijgt ge een antwoord terug van iemand die die mail ook leest (of hij forward ze, maar dat lijkt me wishful thinking).

GenesisX

Legacy Member
Pff, waarom slaat firefox altijd door als ik op de pagina van SABnzbd+ sta? o_O Direct 100% cpu en al mijn programma's blijven hangen.

GenesisX

Legacy Member
Idd, hier ook niet. En ik merk echt op dat alles veel vlugger laadt en reageert. Een immens verschil o_O
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan