the_vee
Legacy Member
Jo, vandaag kreeg ik een folder op school van dit adsl abonement
# max. 6144 kbps download - max. 640 kbps upload*
# 10 GB trafiek per maand inbegrepen
- Automatische facturatie van extra trafiek:
€0,25GB per begonnen GB tot 40 GB**
- Trafiek verbruikt tussen 0.00u middernacht en 07.00u
's morgens telt slechts voor 50% mee
# Nieuwsgroepen inbegrepen (10 GB trafiek per maand)
# 1 mailbox (met elk 3 e-mailadressen)
- grootte: 250 MB
- antivirus en antispam inbegrepen
# 100 MB webspace
# dynamisch ip-adres
# onbeperkt aantal computers aan te sluiten
# Activatiekost: €25 incl. BTW
# €26.95/maand
>>> www.internetvoorstudenten.be <<<
Veel beter dus dan men huidig Skynet Adsl Go kutabo
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit abonement?
# max. 6144 kbps download - max. 640 kbps upload*
# 10 GB trafiek per maand inbegrepen
- Automatische facturatie van extra trafiek:
€0,25GB per begonnen GB tot 40 GB**
- Trafiek verbruikt tussen 0.00u middernacht en 07.00u
's morgens telt slechts voor 50% mee
# Nieuwsgroepen inbegrepen (10 GB trafiek per maand)
# 1 mailbox (met elk 3 e-mailadressen)
- grootte: 250 MB
- antivirus en antispam inbegrepen
# 100 MB webspace
# dynamisch ip-adres
# onbeperkt aantal computers aan te sluiten
# Activatiekost: €25 incl. BTW
# €26.95/maand
>>> www.internetvoorstudenten.be <<<
Veel beter dus dan men huidig Skynet Adsl Go kutabo

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit abonement?


)