Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude87 zei:hoeveel zou een alleenstaand huis ongeveer kosten op de boerebuiten ivg met in de stadsrand?
.
.|nfected zei:Ik en mijn vriendin zijn 2 jaar.
Subwoofer zei:Thankx
hier is zowat mijn doel;
http://www.immoweb.be/NL/Buy.Estate.cfm?IdBien=1224165&xgallery=&xpage=2
http://www.immoweb.be/NL/Buy.Estate.cfm?IdBien=1214154&xgallery=&xpage=2
http://www.immoweb.be/NL/Buy.Estate.cfm?IdBien=1214172&xgallery=&xpage=2
Wat voor mij het belangrijkste is;
1 Alleenstaand (woon al heel mijn leven op een appartement en ben het beu)
2 Zeker 3 slaapkamers
3 Garage
4 Zo recent mogelijk gebouwd
5 Wat grond rondom
russian zei:Je kan het volgende draadje eventueel eens doornemen: https://www.beyondgaming.be/archive/politiek-actualiteit.118/meer-en-meer-welvaart-maar-toch.531442.
Ofwel beperk je je tot m'n conclusie.
1) Op tien jaar tijd zijn woningen verdubbeld in prijs.
2) We maken een inhaalbeweging tegenover ons omringende landen (die nog duurder zijn met Nederland op kop).
3) We kunnen meer betalen door langer te gaan werken en met twee, en bovendien veel meer te lenen dan vroeger (op langere termijn).
4) Er is dus helaas geen huizenbel zoals in de States momenteel.
5) Rentevoeten lopen terug op.
Conclusie: welvaart daalt, we zijn de eerste generatie die aan luxe moet inboeten.
Je moet met twee op dertig jaar 1.250 euro afbetalen om een woning van zo'n 250.000 euro te kopen. Dat is een enorm bedrag, laat staan wanneer je alleen bent.
Ik ben alleenstaande en kan niet meer dan 50.000 eigen kapitaal euro inbrengen. Op twintig jaar kan ik niet meer dan 125.000 euro lenen. Dat is dus redelijk droef.
Alles wordt duurder en men houdt ons voor dat de inflatie twee procent bedraagt Economisch gaat het ook bergaf:
1) Inflatie niet onder controle,
2) Afnemende economische groei,
3) Bedrijfscijfers beginnen te slabakken,
4) De dollar doet onze export pijn,
5) Herverdeling op wereldvlak,
6) De loonkost is hier veel te hoog,
7) Consumenten- en producentenvertrouwen op een historisch minimum.
8) Grondstoffen blijven toenemen in prijs, olie begint nog maar met z'n stijging.
Ik word er enorm somber van. Hoe schik jij het te doen?
Kortom, de draaglast van de prijs zal altijd dezelfde blijven, stijgt rent, stagneren de prijzen, en gaan je maandelijke betalingen omhoog door de rente. invers, lage rente, veel aankoop, hoge prijzen, en gaan je maandelijkse betalingen omhoog door de kapitaalsom. Resultaat blijft hetzelfde.
Uiteindelijk is dat ook maar de theorie. In Vlaanderen zijn de huizenprijzen met procenten gestegen bij stijgende rentevoeten. Er zijn te veel economische variabelen om een eenduidig verband vast te leggen (demografie, ...).opblaasbare WC zei:Kortom, de draaglast van de prijs zal altijd dezelfde blijven, stijgt rent, stagneren de prijzen, en gaan je maandelijke betalingen omhoog door de rente. invers, lage rente, veel aankoop, hoge prijzen, en gaan je maandelijkse betalingen omhoog door de kapitaalsom. Resultaat blijft hetzelfde.