Sneakytje
Legacy Member
ja ik werd wakker iets voor 7u van de regen of hagel ofzo. en ik hoor mn ma nog de stekkers van pc en tv's enal uittrekken. ondertussen was het al flink bezig. paar minuten later stormt ze mijn kamer binnen 'de overburen hun dakgoot is naar beneen gekomen'
nuja ik heb me omgedraaid en kwartier later hoorde ik niets meer, mijn ma heeft niets meer komen zeggen ofzo (alles ok dus) dan nog uur of 2 gemaft. als ik opstond zag ik wel dat er redelijk wat bladeren en takken in den hof lagen. mja waarom in paniek rondlopen, je kan toch niets doen op de moment zelf.
nuja ik heb me omgedraaid en kwartier later hoorde ik niets meer, mijn ma heeft niets meer komen zeggen ofzo (alles ok dus) dan nog uur of 2 gemaft. als ik opstond zag ik wel dat er redelijk wat bladeren en takken in den hof lagen. mja waarom in paniek rondlopen, je kan toch niets doen op de moment zelf.
ad:
.

Kwil zoiets weleens zien!
