Archief - Windhoos

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moloko

Legacy Member
Nu is het er toch over.Ik word hier wakker met een enorm geraas en ik kijk buiten en zie de toppen van de bomen waaien.Zoveel regen dat ik er niet kon doorkijken.Dit komt in het nieuws straks van het Waasland.
Zijn er hier nog uit deze streek?En hoe is het daar?
Nu is het terug gedaan.Het heeft een kwartier geduurd en nu is het terug windstil en zonneschijn.

janlaureys9

Legacy Member
Same here :p
Best spectaculair eigenlijk.

Onze pompoenplant in den hof is wel kapot denkik :sad:

Karre

Legacy Member
Mijn ruit van mijn kamer is gewoon opengeduwd door de wind en zo werd ik dus wakker... Ben ik blij dat ik niet aan men raam slaap of ik was zeiknat :sop:. Zelfstoe buxussen die je op je eentje niet op kan tillen lagen hier om ver. Grote nagels in een bas gewoon weg :wtf:.

Delirium

Legacy Member
Ja hier in Hamme was't ook wel hevig.
Toen ik naar mijn werk reed enkele kapotte daken gezien, de weg vol take, bladeren en modder :s
Leuk zomerweertje :)

Stuffke

Legacy Member
Hier wast ook zwaar. Krijg zo telefoon van mijn pa om alle ruiten toe te doen want der komt zwaar onweer af. Wolken waren potzwart, met een groene schijn. Opeens zag ik niets meer door mijn ruit, enkel wat rondvliegend puin, en hagelballen. Plots valt de stroom uit. En na een klein half uurtje was het gestopt met regenen. Ik naar buiten om te kijken. Nie normaal, Bomen weg, huizen beschadigd, etc. Tbegint hier weer...
Huivelde, Zele

SMa

Legacy Member
West-Vlaanderen wordt gespaard denk ik :D
hier nx anders dan een luid onweer

Zorba

Legacy Member
Pff wij maken hier echt nooit iets mee he :( Ok misschien wel gelukkig, maar ik hou van veel regen enzo :crazy:

Delirium

Legacy Member
Daarnet in't nieuws op StuBru was't over Hamme :D *joy, we komen weer eens in't nieuws*
Blijkbaar een tuinhuis weggevlogen op't huis van de buren ofzo :s
Dat van ons was het niet, want dat stond er deze ochtend nog.
Toch veel schade aan huizen, vooral dan de daken.

Unpro

Legacy Member
Ik word wakker en kijk buiten, en wat zie ik daar.
Een mooie blauw lucht, het zonnetje dat schijnt en het is 27° :cool:

Krayola

Legacy Member
Hmm, hier (Puurs, Klein-Brabant) niets gemerkt.
Toen ik wakker werd rond 9h30 beetje donder gevolgd door een regenbui van paar minuutjes. En het was gedaan.
Verder ist hier nog veel te warm.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Het zelfde weer als gisteren hier, warm en beetje bewolking.

Streek van Zemst/Mechelen.

Weeral geluk gehad :p

LSDsmurf

Legacy Member
Mijn raam stond volledig open. Deze morgen (dunno hoe laat het was) even wakker geworden van die wind en mijn raam toegedaan en daarna weer in slaap gevallen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan