Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GaMe® zei:Threadstarter, heb jij dan een windhoos gezien?
Hier niks geweest, nog altijd kurkdroog, de zon schijnt en het is al 28,9° in de schaduw -_-
)die voorbij vlogen.Plotseling een gebulder en gepiep van de wind.Onbeschrijfelijk.super-styler zei:Wtf, hier scheen de zon al om 9 uur deze morgen en wast pokkeheet op men kamer. Daarvoor ook nix van regen ofzo![]()

GaMe® zei:Wij wonen dan ook in Limburg he![]()
GaMe® zei:omfg..
28,7° binnen
34,2° buiten
kurkdroog buiten
nu wil ik ook regen/wind/bliksem/donder... want dit is niet meer uit te houden![]()
Thin Liz zei:Ik denk dat je het soms ook gewoon niet doorhebt dat er een windhoos boven je hoofd raasde, check dit filmpje eens: http://www.youtube.com/watch?v=m_6gopLU9zk
Zie de wind geleidelijk aan toenemen, om daarna in luttele seconden weg te ebben tot bijna 'windstilte'.
moloko zei:Careless,iets gedronken?Lees nog eens wat je gepost hebt![]()
. Heb nu niet veel kunnen slapen + dat medicijn tegen hooikoorts werkt slaapverwekkend 
moloko zei:Voor diegenen dat het niet snappen zet ik hier de verwijderde post van Careless nog eens terug:
"Om echt het als windhoos te noemen vind ik overdreven eerlijk gezegd . Ok het had misschien wel de kracht van de lichtste tornado maar ik heb toch geen tornado gezien."
![]()
. Ik was een beetje verward omdat ik dat gewoon Tornado noem en de meesten noemen dit dan opeens windhoos. Het hield gewoon geen steek ik weet het
. Ik had het veranderd toen ik er wat meer op wiki over las om zo de verwarring tegen te gaan (nu weet ik namelijk het verschil, dat wij -in België- het een windhoos noemen en pas als het nog sterker is een Tornado terwijl men in de meeste landen dat direct een Tornado noemen, daarom was ik verward). Nee, maar is er nu echt bewijs al dat het een windhoos was? Het kan ook zo'n downburst geweest zijn zoals in Nederland...
.benny zei:hier ooknog![]()
nice maar volgens de comment is het een "downburst"
