QplQyer
Legacy Member
Het ging over een bestand kopiëren, niet de bandbreedte (die is hij niet kwijt bij een bestand over het netwerk kopiëren, noch het bestand is hij kwijt).prozackx zei:zijn buur is toch bandbreedte kwijt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ging over een bestand kopiëren, niet de bandbreedte (die is hij niet kwijt bij een bestand over het netwerk kopiëren, noch het bestand is hij kwijt).prozackx zei:zijn buur is toch bandbreedte kwijt?

ComputerVISTA zei:Nie zeveren hé, der zijn genoeg mensen die niet weten hoe ze zo iets moeten beveiligen.
Ze laten zo iets instaleren door een neefje die der toevallig iets van kent, die beveiligt dat niet, die mensen zelf zijn er zich niet van bewust maar de lokale pubergebuur kan er wel van profiteren.
Jah Windows XP durft soms automatisch verbinding te maken met zulke netwerkjes.night ghost 128 zei:LOL?
Goei voorbeelden die lectoren.![]()
Blood_Raven zei:Trouwens die MAC's komen niet buiten uw lokaal netwerk dus nen scan op ISP niveau is onnuttig (zoals iemand zei).

EverlastingHate zei:ALs ge in een appartement woont is het zeker aan te raden uw netwerk te beveiligen. Veel moet dat niet zijn, 64bit wep encryptie is meer dan genoeg.
MAC-adressen zijn normaliter uniek.L0k1- zei:ahhzo, ik dacht altijd dat men u langs dat toch kon opsporen, alhoewel als dit waar zou geweest zijn, zou men een probleem hebben met zelfde MAC adressen op nationaal niveau. is dus eigenlijk wel logisch![]()
(moet nemen en delen in het leven) :applause: 
QplQyer zei:MAC-adressen zijn normaliter uniek.
En 64 bit WEP? Dan toch liever WPA, WEP is nogal snel gekraakt als men het wilt.
QplQyer zei:En 64 bit WEP? Dan toch liever WPA, WEP is nogal snel gekraakt als men het wilt.
, dan kan een zwaardere beveiliging wel meer nut hebben
.Neen, maar waarom stoppen bij WEP als je het nog veiliger kan maken, aangezien WPA activeren dezelfde moeite vraagt.FLT zei:Niets van de wireless security op je routertje zal je helpen als men echt wil binnen geraken: mac filter, wpa(2), ...
Het is gewoon de bedoeling om de "toevallige" voorbijganger buiten te houden, en dit gaat al met een simpele WEP beveiliging. Dan zit je al 95% safe.
QplQyer zei:Neen, maar waarom stoppen bij WEP als je het nog veiliger kan maken, aangezien WPA activeren dezelfde moeite vraagt.
, en vereist kortere paswoorden.Krijgt er hier iemand schrik ?Dude87 zei:als ge nu met een laptopke op iemand zen internet zit en nooit op uw eigen internet...
ist dan mogelijk dat iemand ooit te weten komt wie ge zijt? :/

QplQyer zei:Neen, maar waarom stoppen bij WEP als je het nog veiliger kan maken, aangezien WPA activeren dezelfde moeite vraagt.
, en vereist kortere paswoorden.
.