Pred
Legacy Member
Gromme zei:T'klotige is dat als je een wesp aanvalt dat die (op één of andere manier) dat naar soortgenoten doorcommuniceren. Vrij gevaarlijk dus.
toen ik klein was was er vanachter aan ons huis ne bos, daar ben ik eens op ne wespennest getrapt, zo'n deel wespen achter mij aan, direct ne steek gehad, ik naar huis gelopen, toen ik in den tuin was zat er al nen hele zwerm van zeker 100 wespen achter mij aan, toen nog ne steek gehad eer ik binnen was. Echt vies die zwerm, en gek, want de afstand tussen die nest en m'n tuin was zeker 70 meter en toch zaten die ineens allemaal daar. Ik heb toen toch wel geluk gehad volgens mij


werkt wel goed dat buske







