Archief - Wespennest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pred

Legacy Member
Gromme zei:
T'klotige is dat als je een wesp aanvalt dat die (op één of andere manier) dat naar soortgenoten doorcommuniceren. Vrij gevaarlijk dus.

toen ik klein was was er vanachter aan ons huis ne bos, daar ben ik eens op ne wespennest getrapt, zo'n deel wespen achter mij aan, direct ne steek gehad, ik naar huis gelopen, toen ik in den tuin was zat er al nen hele zwerm van zeker 100 wespen achter mij aan, toen nog ne steek gehad eer ik binnen was. Echt vies die zwerm, en gek, want de afstand tussen die nest en m'n tuin was zeker 70 meter en toch zaten die ineens allemaal daar. Ik heb toen toch wel geluk gehad volgens mij :eek:

Tweek

Legacy Member
Mhm is het ni zo dat die wanneer dat ze steken ook een soort geurstof op u achterlaten, hetwelk u tagged als vijand? :p

Hadden hier op zolder overlaatst ook ene nest, gewoon met een bus tegen de insecten erin ingesproeid, paar uur derna nog is, volgende dag waren ze allemaal weg/dood. Nest dan gewoon met een vuilzak opgevangen en buiten op mestput gesmeten

Raukaris

Legacy Member
Pred zei:
We hebben hier ook wel eens regelmatig ne wespennest, mijn pa heeft zo'n spuitbus waarmee die dan in dieje nest spuit en al die wespen vallen dan creperend neer en zijn dadelijk dood :wtf: werkt wel goed dat buske

Das uwen deo maar uw pa wilt het niet vertellen :unsure:

twoen

Legacy Member
Gromme zei:
Er is niets ergers dan een hoop wespen, bah. Die doen altijd zo lastig alsof ze willen dat je er naar slaagt om ze een reden te geven om je te steken.

hier zou ik een leuk racistisch mopje over kunnen maken....

...


...



tzijn de marouffen van de insecten:applause:

VergeX

Legacy Member
twoen zei:
hier zou ik een leuk racistisch mopje over kunnen maken....

...


...



tzijn de marouffen van de insecten:applause:

:rofl:

maar eigenlijk mogen we er niet mee lachen.

X1RON

Legacy Member
mn pa pakte die gwn met een plastieke zak rond zn hand en smeet die de wei in..
ik heb een stoere papa!

Ble$$ed^

Legacy Member
oo jawel , heb zo ooit is een filmke gezien op youtube
8 hornets tegen zo ne ganse zwerm bijen ... allemaal d0_od

puni

Legacy Member
Ben ik de enige die van zo'n dingen te zien echt walgt? Kan daar totaal ni tegen :(

Tapijt

Legacy Member
alsk zo nen hoornaar zou tege kome kommek paar weke nie buite peisk :o

casualties

Legacy Member
Blijf weg van die nest en bel de brandweer dus! Ze zelf wegjagen, uitroeien is het stomste wat ge kunt doen.

Pff, wespen, ik haat ze. Heb zelf een van de hoogste allergiegraden en 1 steek kan genoeg zijn. Daarom moet ik in de zomer altijd injectiemateriaal en epinephrine bijhebben. :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan