Archief - Wespennest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaGeR

Legacy Member
Dan zal'k de brandweer bellen en zeggen dat we bijen hebben. :p. Als ze dan snel hierzijn kunnen ze toch moeilijk tr gaan he :)

MDKke

Legacy Member
Iets simpel en ongevaarlijk (voor uzelf dan):

Tegen de avond gaan die beesten zich terugtrekken in hun nest. Dan kan je makkelijk in de ingang van hun nest van die mierenpoeder strooien. Dit zullen ze meenemen tot diep in het nest en 90% van die beesten zal dood zijn na 1 dag.

Wij hebben dit zelf thuis zo gedaan en dit werkte perfect, 2 dagen nadien hebben we het nest opengegraven en de laatste larven gemold en opgefikt. Maar normaal is het poeder alleen al voldoende. Gewoon genoeg erin doen. Als de ingang verstopt geraakt gaan ze deze toch terug opengraven, daarom dat de ingang versperren niets uithaalt.

Triple0

Legacy Member
GFreak007 zei:
Ik stel voor om naar een speelgoedwinkeltje te gaan en da gat vol te steken me bommekes.

Da heb ik alleszinds vroeger gedaan, het blijkt effectief.

zoals: "fire in the hole!" boom? :p:rofl:

^MystiQ

Legacy Member
Mijn ma eeft eens ne zotte stoot gedaan.

Een bijennest da op de zolder zat inclusief koninging. Een doos over gezet en naar buiten gekegeld. Toen ik thuis kwam en die doos dan opendeed waren de bijen druk bezig alles te herstellen. Maar we hebben heel da nest toegedaan en benzine over de doos gegoten. Dan luciferke en vlam, alles weg.

Had ik toen geweten dat het iets opbracht :sad:

boogje

Legacy Member
Math'ke zei:
Mijn ma eeft eens ne zotte stoot gedaan.

Een bijennest da op de zolder zat inclusief koninging. Een doos over gezet en naar buiten gekegeld. Toen ik thuis kwam en die doos dan opendeed waren de bijen druk bezig alles te herstellen. Maar we hebben heel da nest toegedaan en benzine over de doos gegoten. Dan luciferke en vlam, alles weg.

Had ik toen geweten dat het iets opbracht :sad:

Phu,nah. Mijn nonkel had ook eens een bijennest, maar wij dachten er ons in de avond mee te amuseren. ^^

Ik had wel een heleboel kleren aan (inclusief hoofd.) Zo van die vuurpijltjes ( die je afschiet en dan een oorverdovend geluid maken), deo, aansteker en een 2 tal straffe piratten does the trick.:lol:

Gromme

Legacy Member
Ga nooit of te nimmer wespen uitdagen.

Zulke venijnige insecten die je echt achterna zitten. En ze gaan soms ver en als ze met veel zijn kan je wel eens dikke pech hebben. En wij hebben nog 'geluk' dat wij nog onze wespen hebben maar in andere, meer zomerse landen zijn die nog pakken erger.

puni

Legacy Member
Bestaat product voor da ge inderdaad, zoals iemand al aanhaalde, gewoon aan de ingang van het nest moet strooien. Ooit ne nest gehad, poeier gestrooid, paar dagen later niks meer. :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
op pukkelpop hebbek de eerste dag een steek in mijne voet gehad, kutbeesten, 2 dagen leut van gehad -,-

Zibro

Legacy Member
gisteren heeft de brandweer bij mn ouders een nest van meer dan een meter lang weggehaald :o
Ze hoorden altijd geluid boven het plafond van hun slaapkamer en er lagen regelmatig dooie wespen op de vloer. Nu hadden die een nest gebouwd tussen het vals plafond.

twoen

Legacy Member
Zibro zei:
gisteren heeft de brandweer bij mn ouders een nest van meer dan een meter lang weggehaald :o
Ze hoorden altijd geluid boven het plafond van hun slaapkamer en er lagen regelmatig dooie wespen op de vloer. Nu hadden die een nest gebouwd tussen het vals plafond.

lol stel u voor dat het plafond naar beneden komt als ze in hun bed lagen....brrrr

Gromme

Legacy Member
Er is niets ergers dan een hoop wespen, bah. Die doen altijd zo lastig alsof ze willen dat je er naar slaagt om ze een reden te geven om je te steken.

^MystiQ

Legacy Member
Qua insecten/beesten/dieren zijn bijen/wespen en van die dingen mijn grootste schrik. Als ik buiten eet en der komt ene rond mijj vliegen dan vlieg ik weg zenne ..

kil911ler

Legacy Member
Zibro zei:
gisteren heeft de brandweer bij mn ouders een nest van meer dan een meter lang weggehaald :o
Ze hoorden altijd geluid boven het plafond van hun slaapkamer en er lagen regelmatig dooie wespen op de vloer. Nu hadden die een nest gebouwd tussen het vals plafond.

Omg, dan zou ik echt bang zijn :eek:

1 meter ;_;

boogje

Legacy Member
"Schat, waarom kraakt het bed zo?"
*Vrouw draait zich naar hem toe*
-"Geen idee, maar van zodra er 1 lat is gebroken kopen we een nieuwe."
"Ja..."
-"Ik kan er niet tegen als er iets niet klopt in onze slaapkamer, als de harmonie wordt verbroken zoals een kapot bed."
"uhu.."

*krrrrrrrr*

*plafond valt naar beneden, wespennest valt op hun bed*

Bon, on-topic:

Hoe is het nu afgelopen rager? ^^

Pred

Legacy Member
Math'ke zei:
Qua insecten/beesten/dieren zijn bijen/wespen en van die dingen mijn grootste schrik. Als ik buiten eet en der komt ene rond mijj vliegen dan vlieg ik weg zenne ..

bijen daar heb ik gene schrik van, want die doen normaal niks en komen ook niet zo irritant rond uwe kop hangen

Wespen daarentegen daar moet ik ook niks van hebben, das voor de moment 1 van de weinige keren dat ik nog eens echt loop, das wanneer er een wesp rond menne kop hangt :D

We hebben hier ook wel eens regelmatig ne wespennest, mijn pa heeft zo'n spuitbus waarmee die dan in dieje nest spuit en al die wespen vallen dan creperend neer en zijn dadelijk dood :wtf: werkt wel goed dat buske

Gromme

Legacy Member
T'klotige is dat als je een wesp aanvalt dat die (op één of andere manier) dat naar soortgenoten doorcommuniceren. Vrij gevaarlijk dus.

demon326

Legacy Member
bij of wesp i dont care als er zo iets rond mij vliegt loop ik weg..,we hebben hier zelfs horzels dusja.. daar ag ik nog sneller van lopen

skelly_king

Legacy Member
Gromme zei:
Ga nooit of te nimmer wespen uitdagen.

Zulke venijnige insecten die je echt achterna zitten. En ze gaan soms ver en als ze met veel zijn kan je wel eens dikke pech hebben. En wij hebben nog 'geluk' dat wij nog onze wespen hebben maar in andere, meer zomerse landen zijn die nog pakken erger.

De echte killerbees!! Daar loop je van weg :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan