Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GFreak007 zei:Ik stel voor om naar een speelgoedwinkeltje te gaan en da gat vol te steken me bommekes.
Da heb ik alleszinds vroeger gedaan, het blijkt effectief.


ad:Math'ke zei:Mijn ma eeft eens ne zotte stoot gedaan.
Een bijennest da op de zolder zat inclusief koninging. Een doos over gezet en naar buiten gekegeld. Toen ik thuis kwam en die doos dan opendeed waren de bijen druk bezig alles te herstellen. Maar we hebben heel da nest toegedaan en benzine over de doos gegoten. Dan luciferke en vlam, alles weg.
Had ik toen geweten dat het iets opbrachtad:

Zibro zei:gisteren heeft de brandweer bij mn ouders een nest van meer dan een meter lang weggehaald![]()
Ze hoorden altijd geluid boven het plafond van hun slaapkamer en er lagen regelmatig dooie wespen op de vloer. Nu hadden die een nest gebouwd tussen het vals plafond.
Zibro zei:gisteren heeft de brandweer bij mn ouders een nest van meer dan een meter lang weggehaald![]()
Ze hoorden altijd geluid boven het plafond van hun slaapkamer en er lagen regelmatig dooie wespen op de vloer. Nu hadden die een nest gebouwd tussen het vals plafond.

Math'ke zei:Qua insecten/beesten/dieren zijn bijen/wespen en van die dingen mijn grootste schrik. Als ik buiten eet en der komt ene rond mijj vliegen dan vlieg ik weg zenne ..
werkt wel goed dat buskeGromme zei:Ga nooit of te nimmer wespen uitdagen.
Zulke venijnige insecten die je echt achterna zitten. En ze gaan soms ver en als ze met veel zijn kan je wel eens dikke pech hebben. En wij hebben nog 'geluk' dat wij nog onze wespen hebben maar in andere, meer zomerse landen zijn die nog pakken erger.
