RaGeR
Legacy Member
Hallo,
Sinds een paar dagen hebben wij een wespennest in onze tuin. Wat is een goeie manier om die te verdelgen? Ze zitten in een gat in de grond (oude molsgang). We hebben al wat flessen er gezet, maar dat helpt niet. Het enige wat is is dat er nu ook een grote hoop buitenzit (ook 's nachts) waardoor ge er nimeer echt dichtbij kunt komen of ze beginnen op te vliegen?
Het is nu ook nie zo groot dat we de brandweer ervoor moeten bellen.
Sinds een paar dagen hebben wij een wespennest in onze tuin. Wat is een goeie manier om die te verdelgen? Ze zitten in een gat in de grond (oude molsgang). We hebben al wat flessen er gezet, maar dat helpt niet. Het enige wat is is dat er nu ook een grote hoop buitenzit (ook 's nachts) waardoor ge er nimeer echt dichtbij kunt komen of ze beginnen op te vliegen?
Het is nu ook nie zo groot dat we de brandweer ervoor moeten bellen.
)

. Ik was weeral te vlug 
