Archief - Welke computerwinkel gaat u?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

awesome

Legacy Member
Teknoman zei:
Ik ga meestal bij www.compu-star.be
Waarom?
De prijzen zijn de laagste die ik al gezien heb in Kortrijk en het is maar een paar minuutjes rijden met de fiets van mijn huis.

second that, hele pc daar gekocht.
wel spijtig da die met z'n prijzenpolitiek ma achter m'n aankoop begonne is, omda'k anders nog es 100euro goedkoper had :(
'k bedoel maar, 280euro vo ne winfast 7800gt, en 111euro vo 300gig SATA 16mb hdd

bratislava

Legacy Member
Als ik snel iets moet hebben, ga ik bij Computerparts ( www.computerparts.be ) of Padeg ( www.padeg.be ), maar anders ga ik naar tones. Ben ook al één keer bij Forcom geweest. Goede prijs, maar niet echt vriendelijk, heel lang wachten in de winkel, en ook weeral een stuk verder rijden dan tones.

Kurobu

Legacy Member
dvs computers menen. en the shop ook in menen ( vroeger ) nu koop ik nieks meer :p

ToMB

Legacy Member
the_vee zei:
ja ik ben ook heel content van codima in gent!

tis goeikoop en ze hebben een zeer uitgebreid aandbod maar die kerel kan echt nie trager werken e...

Mr. M

Legacy Member
- Paulus - zei:
Loveno of netsquare.
Bestel nooit iets online en meestal ga'k dus ook naar de netsquare aangezien die het dichtstbij is. :)
ik bestel wel dinge online, ma meestal zijn het wel die winkels
maar ik bestel vooral wel bij netsquare
pakske goekoper dan loveno ook en zeer vriendelijke mensen

ook soms is naar compu-square, ma das al wa verder (wijgmaal)

jodamode

Legacy Member
yo de mannen,
ik ga vooral naar de computerwinkel AMBUPC , of ik bestel deze bij die mannen online, ze rekenen tenminste geen verzendkosten van 15 € (verzenden rap )aan als ik een harde schijf of iets anders kleins bestel. zoals bij andere zaken. toffe mensen en zeer klantvriendelijk - service



ge moe echt eens op hun website gaan kijken www.ambupc.be :-)

grt

den jodasmurf

128MB

Legacy Member
Hier in de buurt is er CompuCity Genk, als ik vlug iets nodig heb (kabel, cdkes) ga ik daar. Maar als je er een graka ofzo wilt bestellen :sop: En ook veel te duur.

In Bilzen is ook ne pc winkel, ben de naam vergeten, ik had daar gevraagd voor ne 7600GT omdat menne 6600gt kapot was. Die man ging mij contacteren, maar kheb er niks van gehoord dus, ik moet al niks meer met die winkel te maken hebben.

Nu bestel ik alles via jaha.be :)

Darks

Legacy Member
Tones for life. :)

Waarom? Perfecte website, zalig forum vol behulpzame mensen, lage prijzen, alles aan mijn deur per koerier, en perfecte en erg vriendelijke service. Ben al klant sinds zomer '04 en al meer dan 20 bestellingen gedaan en altijd perfect verlopen :)

Tenzij voor kleine rommel die ik snel nodig heb, dan ga ik bij een lokale Pc-boer.

Conqie

Legacy Member
jodamode zei:
yo de mannen,
ik ga vooral naar de computerwinkel AMBUPC , of ik bestel deze bij die mannen online, ze rekenen tenminste geen verzendkosten van 15 € (verzenden rap )aan als ik een harde schijf of iets anders kleins bestel. zoals bij andere zaken. toffe mensen en zeer klantvriendelijk - service



ge moe echt eens op hun website gaan kijken www.ambupc.be :-)

grt

den jodasmurf
vrij zeker van dat jij teminste een van de werknemers daar bent, zou me echt verbazen dat je voor een goede koop als nieuw member deze topic zou upp'n ;)

Natsu

Legacy Member
Digivision in Mol.
Website stelt momenteel nog nie al te veel voor mor ze zeggen da ze binnenkort mee ne webshop enzo beginnen, mor service is goed, prijzen zijn ook nie slecht..

Sephiroth

Legacy Member
codima...excellent winkeltje alleen zijn hun levertijden soms wa lang
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan