awesome
Legacy Member
Teknoman zei:Ik ga meestal bij www.compu-star.be
Waarom?
De prijzen zijn de laagste die ik al gezien heb in Kortrijk en het is maar een paar minuutjes rijden met de fiets van mijn huis.
second that, hele pc daar gekocht.
wel spijtig da die met z'n prijzenpolitiek ma achter m'n aankoop begonne is, omda'k anders nog es 100euro goedkoper had

'k bedoel maar, 280euro vo ne winfast 7800gt, en 111euro vo 300gig SATA 16mb hdd



En ook veel te duur.