Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tweak37 zei:azerty.nl
heel goedkoop en qua aanbod miss wel het beste in de benelux (ik heb iig nog niet beter gevonden)
.Het jammere (is dat een woord?) van de zaak is dat de meeste mensen niet eens merken dat ze worden afgezet. Er zijn op dit forum wat smerige verhaaltjes aan het licht gekomen van mensen die in zo'n PC winkels gewerkt hebben, bij velen is het gewoon mensen afzetten aan de lopende band... Voor service, that is. Het probleem is natuurlijk dat zóveel mense zó weinig van computers kennen dat ze voor helemaal niks hun pc binnendoen. Daar word je nonchalant van, en misschien terecht.spray-bunny zei:Ik begrijp dat de winstmarges in de sector laag zijn, maar da's nog geen reden om mensen stelselmatig in de zak te zetten. Dat werkt zelfs contra-productief. Zowat elke keer ik iets van hardware kocht in de conventionele pc-winkels was ik op een manier in de zak gezet.
; btw nog ni veel goeiekopers gezien dan daar.
ahum...Shellshock zei:Welke computerwinkel bezoeken jullie? Ervaringen: prijs, service, keuze, enz. Goed of slecht?
Zelf zoek ik een goede winkel in de buurt van Schoten, Merksem.

:: Tones