Archief - Welke computerwinkel gaat u?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Locus

Legacy Member
voor grote aankopen = tones via koerierdienst

voor kleine dingen de gewone winkels in de buurt.

Black Night

Legacy Member
Als t nie te groot is: codima (gent). Gemakkelijke mensen en goeiekoop
Als t wa groter is: wallabie (lokeren). Is op t einde van de straat hier. Gemakkelijke mensen, maar zijn wel wa duurder

m@rle

Legacy Member
microtech in londerzeel.

bediening= kan better
prijzen = zijn volgens mij goed.
stock = is wel geene vette. (alle ik denk dat het nu aan't verbeteren is)

http://www.microtech.be/ (site, ligt wel al van kerstmis off :) )

dennisgodderie

Legacy Member
Ik speel het altijd smerig :D

Hier in Genk/Hasselt liggen enkele pc winkels die wel goed zijn. Maar als ik iets moet kopen, ga ik prijs vragen bij de 1 en vraag ik bestelbonneke :) Dan ga ik daarmee naar de 2de winkel en dan vraag ik achter hetzelfde product... en als die duurder is, dan toon ik de bestelbon en gaat die 99% van de tijd onder die prijs :) En dan zeg ik de bestelling bij winkel 1 af.

Ik vind het gewoon leuk als het lukt, niet dat ik op een euro kijk :)

Ahja, meeste wat ik toch koop komt van www.eurosys.be (beste pc van het jaar alweer!)
of www.besteprijzen.be

agent #2

Legacy Member
Codima of tones.
Vroeger ook Wallabie maar daar ga ik minder nu.

white-hat

Legacy Member
hier in kortrijk naar dimae,als het voor regular hardware is of kleine stukken,

de extreme hardware dan weer bij bytes@work,zeer goeie service,mooie prijzen volgens mij
www.bytesatwork.be

Teknoman

Legacy Member
Ik ga meestal bij www.compu-star.be
Waarom?
De prijzen zijn de laagste die ik al gezien heb in Kortrijk en het is maar een paar minuutjes rijden met de fiets van mijn huis.

Avondland

Legacy Member
Bij Tones is onze laatste PC gekocht en we mochten niet klagen van de service, die overigens zeer goed was. Redelijk jonge mensen en veel kennis van de zaken. Thumbs up!

grievie

Legacy Member
Forcom in Edegem (voor duurdere/meerdere/grotere dingen: ligt van hieruit ook ni echt dichtbij)

Als t is voor een klein prulleke is het meestal pc warehouse in Leuven of fashion in Aarschot.

Suicide Monkey

Legacy Member
Toen ik nog in Brugge woonde kocht ik alles alles bij Lucky's PC omdat die bij problemen me hielp ook al had ik iets niet bij hem gekocht :p Verkopers die direct zeggen van breng je pc eens binnen hebben bij mij direct afgedaan omdat ik geen goesting heb om men pc een paar dageb kwijt te zijn en dan nog eens een schone factuur krijgen voor de 'gepresteerde uren', ik kijk dan liever nog wat rond op internet voor de oplossing. Nu ga ik naar Boozt in Willebroek omdat die vrij goedkoop is maar toen ik ginder een mobo had gekocht had ik er een probleem mee en raadde de verkoper me al aan van de pc over een paar dagen eens binnen te brengen omdat het niet eerder ging maar tegen dan had ik het zelf al opgelost :D

ComputerVISTA

Legacy Member
zowat alles van mij (ettelijke 1000'den euro's al) komt van bij bytes @ work (www.bytesatwork.be), hebben ze het niet liggen dan bestellen ze het wel aan degelijke prijzen. (zoals men 6800 gt's voor men sli systeem indertijd die ze nog niet hadden)

En kleine dingen bestel ik niet maar koop ik wel aan een meerprijs bij de lokale pc boer (koelpasta etc...)

Ook heel af en toe bij microforce in gent: www.microforce.be

demon326

Legacy Member
dennisgodderie zei:
Ik speel het altijd smerig :D

Hier in Genk/Hasselt liggen enkele pc winkels die wel goed zijn. Maar als ik iets moet kopen, ga ik prijs vragen bij de 1 en vraag ik bestelbonneke :) Dan ga ik daarmee naar de 2de winkel en dan vraag ik achter hetzelfde product... en als die duurder is, dan toon ik de bestelbon en gaat die 99% van de tijd onder die prijs :) En dan zeg ik de bestelling bij winkel 1 af.

Ik vind het gewoon leuk als het lukt, niet dat ik op een euro kijk :)

Ahja, meeste wat ik toch koop komt van www.eurosys.be (beste pc van het jaar alweer!)
of www.besteprijzen.be

lol idd wel handige manier voor aan de laagste prijs te raken:p ,en bij eurosys moet ge niet veel verwachten die zijn veel te duur en hun service trekt op niks;) ...

ga eens langs bij LB computer systems:) http://www.lbcs.be/

heb mijn pc daar binnen gebracht voor na te zien wat er mis mee was en heeft mij in totaal 30 euro gekost en probleem was ook mooi opgelost

SilentSpring

Legacy Member
Suicide Monkey zei:
Toen ik nog in Brugge woonde kocht ik alles alles bij Lucky's PC omdat die bij problemen me hielp ook al had ik iets niet bij hem gekocht :p Verkopers die direct zeggen van breng je pc eens binnen hebben bij mij direct afgedaan omdat ik geen goesting heb om men pc een paar dageb kwijt te zijn en dan nog eens een schone factuur krijgen voor de 'gepresteerde uren', ik kijk dan liever nog wat rond op internet voor de oplossing. Nu ga ik naar Boozt in Willebroek omdat die vrij goedkoop is maar toen ik ginder een mobo had gekocht had ik er een probleem mee en raadde de verkoper me al aan van de pc over een paar dagen eens binnen te brengen omdat het niet eerder ging maar tegen dan had ik het zelf al opgelost :D
Lucky's heeft tegenwoordig slechte reputatie alsk het hoor van mn ma haar collega's. foefelen met voorraad enzo geloofk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan