Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Dan ga ik daarmee naar de 2de winkel en dan vraag ik achter hetzelfde product... en als die duurder is, dan toon ik de bestelbon en gaat die 99% van de tijd onder die prijs
En dan zeg ik de bestelling bij winkel 1 af.

Verkopers die direct zeggen van breng je pc eens binnen hebben bij mij direct afgedaan omdat ik geen goesting heb om men pc een paar dageb kwijt te zijn en dan nog eens een schone factuur krijgen voor de 'gepresteerde uren', ik kijk dan liever nog wat rond op internet voor de oplossing. Nu ga ik naar Boozt in Willebroek omdat die vrij goedkoop is maar toen ik ginder een mobo had gekocht had ik er een probleem mee en raadde de verkoper me al aan van de pc over een paar dagen eens binnen te brengen omdat het niet eerder ging maar tegen dan had ik het zelf al opgelost 
dennisgodderie zei:Ik speel het altijd smerig
Hier in Genk/Hasselt liggen enkele pc winkels die wel goed zijn. Maar als ik iets moet kopen, ga ik prijs vragen bij de 1 en vraag ik bestelbonnekeDan ga ik daarmee naar de 2de winkel en dan vraag ik achter hetzelfde product... en als die duurder is, dan toon ik de bestelbon en gaat die 99% van de tijd onder die prijs
En dan zeg ik de bestelling bij winkel 1 af.
Ik vind het gewoon leuk als het lukt, niet dat ik op een euro kijk
Ahja, meeste wat ik toch koop komt van www.eurosys.be (beste pc van het jaar alweer!)
of www.besteprijzen.be
,en bij eurosys moet ge niet veel verwachten die zijn veel te duur en hun service trekt op niks
...
http://www.lbcs.be/Lucky's heeft tegenwoordig slechte reputatie alsk het hoor van mn ma haar collega's. foefelen met voorraad enzo geloofkSuicide Monkey zei:Toen ik nog in Brugge woonde kocht ik alles alles bij Lucky's PC omdat die bij problemen me hielp ook al had ik iets niet bij hem gekochtVerkopers die direct zeggen van breng je pc eens binnen hebben bij mij direct afgedaan omdat ik geen goesting heb om men pc een paar dageb kwijt te zijn en dan nog eens een schone factuur krijgen voor de 'gepresteerde uren', ik kijk dan liever nog wat rond op internet voor de oplossing. Nu ga ik naar Boozt in Willebroek omdat die vrij goedkoop is maar toen ik ginder een mobo had gekocht had ik er een probleem mee en raadde de verkoper me al aan van de pc over een paar dagen eens binnen te brengen omdat het niet eerder ging maar tegen dan had ik het zelf al opgelost
![]()