Ik heb nergens iemand waar ik naartoe kan gaan.
Mijn grootouders (pa's kant) waren hier vandaag trouwens en hebben mijn ma constant zitten doorsteken da het allemaal haar schuld is, daardoor da zij dan zo slecht was.
De familie langs mijn pa's kant dus zie ik niet genoeg en heb ik geen "hechte band" mee. Kzou mij ook niet goed voelen moest ik daar ergens moeten zitten.
Familie langst mn ma haar kant is zowa hetzelfde. Behalve mn grootmoeder dan ma die woont naast ons dus das ook al niks...
Qua vrienden enzo, mn beste vriendin woont hier 5 meters van mij af, maar zij heeft haar eigen problemen en kvin ook nie da als ik daar zit dat da mijn ouders aan het denken gaat zetten.
Mn lief woont in Limburg, en om elke dag van Limburg naar Gent te komen voor school is praktisch onmogelijk. Kben zoiezo al slecht en om dan nog eens een slaaptekort te krijgen is geen goed idee.
Voor de rest heb ik zo niemand in Gent of omstreken waar ik terecht kan. De meerderheid van mijn vrienden wonen in Antwerpen/Kempen/Limburg.
Voor school ga ik morgen eens gaan vragen, omdat Sovoarte toch op hun site vermeld da ze qua kot kunnen bijspringen in de kosten, ma kweet niet in welke situaties ze dit allemaal doen.