WolCoM
Legacy Member
BaBsie zei:Ik heb al genoeg gedaan. Tis nie mijn relatie en ik heb daar in principe niks mee te zien, ma telkens opnieuw krijg ik een haak in mn kleren die mij terugtrekt in hun cirkel waardoor ik hun problemen ook ervaar.
Ge hebt er al op geantwoord, maar naar mijn mening is dit toch een van uw enige uitwegen, nl erover praten met uw ouders.
Zelf al betert het tussen hen daarmee niet, je kan toch zeggen hoe je u voelt en vragen of je van hen financiële steun krijgt om bv. op kot te gaan?
Dat lijkt mij toch een veel betere oplossing dan hier op een forum vol met alwetende pubers raad te gaan vragen.
Ze mogen dan nog elkaar haten, hun kinderen zijn nog altijd belangrijk hoor volgens mij.
Nuja, 't zou bij mij ook al nie pakken moest er 1 van men ouders met een andere aanpappen.



