Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat kan idd serieus helpen.. ik heb nog niet zo lang geleden eens serieus m'n mond opengedaan thuis (al waren het niet zo'n harde woorden), en ze hadden zoiets van: 'damn, we zijn niet goed bezig'den-kimi zei:ik blijf erbij: ge moet u eens goed kwaadmaken in het bijzijn van beide. niet een beetje, maar echt kwaad worden en eens goed zeggen wat ge van de situatie vindt en vragen of ze ooit al eens aan u en u zus gedacht hebben.
en hen vertellen dat ge het beu zijt en dat ge nog liever alleen gaat wonen dan bij hen te blijven als het zo verder gaat.
een woede uitbarsting kan soms echt helpen om hen wakker te schudden.

whacker zei:Desnoods verander je van school als het pendelen u zo hoog zit.
Ik ben wonder boven wonder in ene keer door mijn eerste jaar geraakt, dan ga ik de rest niet zomaar laten schieten.BaBsie zei:Ma ik wil da ook totaal nie?
Kzegget, kvoel mij eindelijk eens goe op school, kwerk samen me toffe mensen en ik doe het werk graag, waarom zou ik da dan achterlaten?
Ik zelf heb in geleikaardige situatie gezeten en dan op kot gemogen omdak 2 maand ni meer wouw praten met men ma en toonde geen enkele emotie (zowel positief als negatieve emoties) . en twas vele beter 
cura zei:als je niet op kot kan, sluit uzelf dan gewoon af van uw ouders, alleen wonen op uw leeftijd is geen optie en zeker nie voor een kleinigheid (ja, ivg met veel mensen is dat van u een kleinigheid) gelijk dit..
je moet weigeren een "speelbal" te zijn tussen uw ouders, weigeren samen te eten als ze constant ruzie maken, een tv/pc op uw kamer zetten en constant daar zitten, etc..
dan gaan ze ookwel beseffen dat ze u buitensluiten, en tis niet zo extreem als alleen gaan wonen (wat je financieel toch niet aankan)
)Arifiene zei:Zoals mijn ma die bij ruzie gewoon wegloopt en om 19.30u in haar bed kruipt
