Dakantochnie
Legacy Member
Ja maar we zullen toch nog eventjes moeten wachten (ik schat 2015) eer dat hij echt een machtig ding wordt hoor. Want wat maakt de Tower of Terror in Florida zo machtig als je ervoor staat? Juist ja, voor een groot deel de beplanting. Maar kom, als ze hem maken zoals in Florida dan zal hij zonder die planten ook wel overleven.Catscratch zei:Tower of Terror is gewoon mijn lievelingsattractie. Ik heb em in Florida gedaan en alles is daar gewoon af. En airtime! 'k weet nog goe da'k 's avonds naar de Studios ging voor foto's te nemen van Fantasmic (zo'nen avondshow), en we hadden nog even tijd voor Tower of Terror (zonder wachtrij). Ik ga zitten, en zet mijnen statief gewoon op de grond tussen m'n vriendin en mezelf. Ik heb die gewoon van de plafond moeten plukken![]()
Ik vraag me wel af wat ze als vervanger voor die super knappe palmbomen die ervoor staan gaan gebruiken, want die bomen maken wel de sfeer van die hele zone imo.Ja dat wordt weer zo'n middelmatige coaster met een super theming die om die laatste reden veel volk gaat trekken denk ik.Catscratch zei:Dat Toon Town geval ... ik kijk vooral uit naar die Nemo coaster. Op de Duitse kermissen is dat coasterke van Mack (wat ze gebruiken voor Nemo) echt zoooo plezant! Voeg daar wat theming bij en ze hebben een hit!