Ik ben als volledig neutrale persoon er een week of drie geleden naartoe geweest en ik moet eerlijk gezegd de mensen hier gelijk geven.

We hebben zelf vast gezeten op de Weerwolf, het personeel kan geen Nederlands, de Dalton Terror is op één dag drie keer stuk geweest, en dat van die verf...daar is ook wel iets van aan tbh.
Nuja, langs de andere kant, lang moet je er nooit aanschuiven voor een attractie en ze zijn meestal wel de moeite waard imo.
Ik veronderstel dat jij het over de Vertigo hebt? Daar zijn ze volop aan bezig.
Idd...
Maar ja, wees eerlijk, een B&M zoals de Silver Star in het Europa Park zou hier toch niet genoeg opbrengen (gewoon te weinig volk). Het verbaast me zelfs dat Phantasialand het heeft aangedurfd om de Black Mamba neer te zetten tbh.
Nuja, B&M B&M... Ik vind die coasters ook niet altijd ideaal hoor. 't Is bewonderenswaardig dat ze er in slagen om hun coasters met zulke snelheden zo enorm schokvrij te houden, maar langs de andere kant heb je nooit het gevoel dat je snel gaat in een B&M (imo). Als je in een Vekoma 80km/u gaat dan word je er bijna uitgeslingerd (wat ook wel zijn charme heeft vind ik), en zoiets heb je natuurlijk niet bij de oerdegelijke B&M's. Hangt er gewoon vanaf welk type je wil bouwen (alhoewel ik niet zou kruipen in een Vekoma die 120km/u haalt

).

Ze zouden beter een X hier bouwen, dát zou pas volk lokken (of een immense houten rollercoaster, alhoewel die van Park Asterix niet moet onderdoen alhoewel ik betwijfel of veel mensen dat wel weten).
Dan ga je beter naar het Europa Park imo. De Silver Star is hoger en sneller dan de Goliath (jaja, kijk maar eens na) en de inkom is veel minder duur dacht ik.