Terrorist_Hell
Legacy Member
M'n opa was vroeger bakker, en hij kan me met zekerheid vertellen dat dat geen lachertje is. Daarmee bedoelt hij niet dat de job op zich verkeerd is, het is gewoon zwaar werk, en vaak worden mensen er gek van. Dat gek zijn kan zich uiten in marginaliteit, stress, depressie, etc. En mede door de drie vakantiejobs die 'k reeds heb gedaan, kan ik concluderen dat in de (zware) arbeidssector een groot % marginalen in dienst heeft. Dit betekent dus dat ik liever zulke personen mijdt. Hoe jij tgo zulke mensen staat, is jouw zaak. Mensen die aan de drugs raken, moeten dat maar zelf weten. Je creeërt overal en altijd je eigen leven, in de mate van het mogelijke (lees: de maatschappij 'kiest' wat kan en niet kan).*Maya* zei:Dus elke persoon die zware arbeid uitvoerd is marginaal?
Ik denk dat er hier dan enorm veel marginale jobs zijn in de wereld.
Van de bakker die zorgt dat gij uw bokes kunt meenemen naar school tot de straatwerker die zorgt dat gij een goed velopadje hebt om over te fietsen tot de vuilnisophaaldienst die ervoor zorgen dat je na een jaar niet met een mesthoop zit, om over de bouwvakkers die huizen bouwen nog maar te zwijgen.
Moesten alle zware jobs afgeschaft worden zou het niet meer draaien, idem voor hoger geschoolde jobs, iedereen is onmisbaar en moet respect krijgen voor wat hij/zij doet.
Wees wat minder wereldvreemd en trek je ogen wat meer open voor zo'n onzin uit te kramen. :doh:
Dus, u weze gewaarschuwd, alle steuntrekkers hier en luiaards zijn drugsgebruikers.
En dit is iets wat de poster juist niet doet, het zwart-wit bekijken en alles in hokjes steken. :ironic:
M.a.w. wat een zak vol met bull-shit en vooroordelen :doc:
Ge kunt gij concluderen wat ge wilt uiteindelijk, I don't give a damn. Ik vind dat 't gewoon niet kan dat mensen 'n waarheid opleggen, simpelweg omdat zij vinden dat 't voor hun geldt. Zware arbeid is niet voor iedereen weggelegd.
.


ad:
