metaphore
Legacy Member
Gromme zei:Hey mannen ik heb dat antwoord gekregen hé. Sorry dat ik iets of wat moeite deed hoor.
ze hadden commentaar op coca cola
niet op u

kom kom *troost*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gromme zei:Hey mannen ik heb dat antwoord gekregen hé. Sorry dat ik iets of wat moeite deed hoor.

Woverke zei:In Spanje of Portugal hebben ze ook flesjes van 33cl![]()
e.House zei:In Turkije en Tunesie ook tot dusver.....


Waarom zit er cola in die blikjes???Pred zei:Waarom is een meter 100cm ???
Waarom is een minuut 60seconden ????
EagleEye zei:Waarom zit er cola in die blikjes???
dat eerste is te danken aan Napoleon dacht ik, kwestie van het te vereenvoudigen (het is gemakkelijker tellen in een 10-delig stelsel).Pred zei:Waarom is een meter 100cm ???
Waarom is een minuut 60seconden ????
Xcessive- zei:lol dat is wel iets anders eh pipo, als ge het een belachelijk topic vindt lees het dan niet en reageer ook niet.
NeeenPred zei:En een blik maken zal duurder zijn dan een fleske wat ge terug kunt ophalen en opnieuw gebruiken, dus zal 33cl blik meer winst opleveren dan een 25cl blik.

:doh: dan is er gewoon een kleinere omzet aan 50cl blikken, maar daarom toch geen kleinere winstmarge?Pred zei:Ja dat weet ik wel dat 33cl een derde is van 1liter, daarom pakken ze geen 36cl bijvoorbeeld. Maar een voor een 33cl kunnen ze meer vragen dan voor een 25cl blik, terwijl de kost van een 33cl blik te maken niet meer zal zijn dan die van een 25cl blik. Bij 33cl (en niet bij 50cl ) zullen ze de optimale winstverhouding zonder dat de consument denkt van "33cl da koop ik nie das teveel" Terwijl bij 50cl blikken de consumenten al beginnen te denken "50cl das al wa veel da krijg ik nie op dus da koop ik nie"
bier uit blik smaakt ook beter (maar wel geserveerd in een glas), het is properder dan uit een fleske.Suphafly zei:cola uit blik smaakt beter
red bull & consoortenPred zei:Ik heb eerlijk gezegd toch nog nooit coca-cola, fanta, sprite of whatever in BLIKKEN van 25cl gezien hoor ( bier wel ).
Nuja, whatever , ik ga verder leren voor m'n laatste herexamen.
. Ice tea ook, da zijn van die dunne lange blikskes (like said: kheb een maand in drankencentrale gewerkt
)