televetforum
Legacy Member
lol..sneax zei:volgens mij omdat fabrieken met liters werken ofzo en daarom zijn alle blikjes een zoveelste van ne liter
bv, het reservoir van de spuiten of whatever die de blikjes/flesjen ... vullen heeft een reservoir van 1 liter - zodoende kan een flesje altijd in één keer gevuld worden en moeten er geen ingewikkelde berekeningen gebeuren om flesjes exact te vullen, nu kan men gewoon zeggen: elk flesje een derde/vierde/vijfde van een reservoir en dan reservoir opvullen
tis maar een gedacht
Alsof ze eerst de machines gemaakt hebben en daarna beslist hoe groot ze de blikjes gingen maken



