Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is hier anders totaal niet het gevalDennoman zei:Njah, voor thuisconsumptie koopt de consument voornamelijk blikjes, lijkt me. Glazen flesjes worden voornamelijk op café of in een restaurant geconsumeerd, dus heeft de restauranthouder er alle belang bij om flesjes in te kopen, daar verkoopt hij er nl. meer van omdat er minder in zit
En lees aub beginpost eens goed, jongens: "Waarom zijn zo goed als alle blikjes 33 cl?"
As in: niet allemaal![]()

Dennoman zei:Njah, voor thuisconsumptie koopt de consument voornamelijk blikjes, lijkt me. Glazen flesjes worden voornamelijk op café of in een restaurant geconsumeerd, dus heeft de restauranthouder er alle belang bij om flesjes in te kopen, daar verkoopt hij er nl. meer van omdat er minder in zit
En lees aub beginpost eens goed, jongens: "Waarom zijn zo goed als alle blikjes 33 cl?"
As in: niet allemaal![]()
CyberLama zei:Huh? Glazen literflessen en tweeliter petflessen, over here. Veel te veel afval als je voor elke slok die je wilt nemen bij wijze van spreken een nieuw blikje moet opentrekken, en zoals al gezegd smaakt drank in blik over het algemeen veel minder lekker dan uit flessen.
neejenPapaGanz zei:Nen alve liter wel ^^
.nope glazen flesje is pakke beterbartreligion zei:cola smaakt zeker en vast het best in een blikje