Archief - VRTnieuws.net vernieuwt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

icerulez

Legacy Member
Kvin het behoorlijk onoverzichtelijk. Het enige positieve is dat je nu het volledige journaal kan bekijken op de site en dat er meer video's verschijnen bij de artikels. Maar hun videoplayer werkt nog niet volledig zoals het moet (als je naar fullscreen gaat speelt de verkleinde versie gewoon door waardoor je het geluid van 2 video's door elkaar hoort).

Conqie

Legacy Member
mja zal wel goed komen ik zou alles een beetje compacter en minder bombastisch willen

exploder

Legacy Member
Ai, dit ziet er niet uit.

Reacties van mensen (iemand op m'n msn :p) als je hen www.deredactie.be toont zeggen genoeg:
"fake."
En dan zeg je dat het echt is en hebben ze iets van: huh? wtf?

Marly

Legacy Member
Net eens gaan kijken naar de nieuwe lay-out. Geef mij laar de oude.

De nieuwe trekt op niks kwa kleuren vind ik. Paars met groen, what the hell were they smoking. Ook het lettertype van de hoofdpunten vind ik persoonlijk veel te groot en niet mooi.

Waarom moeten sites altijd hun aantrekkelijke lay-out veranderen op iets dat niet trekt.

Bose

Legacy Member
=[KO]=;9566649 zei:
Wat is dat tegenwoordig toch allemaal... Over TNG -> 9L en de nieuwe Tweakers was ik al niet te spreken, maar wat ze er bij de VRT van gemaakt hebben slaagt wel alles.

Dan hebben ze eens een goede overzichtelijke site, slagen ze alles naar de kloten met dit gedrocht.

What the fuck.

same met radio 1 :naughty:

Glexx

Legacy Member
Ik ben er nog niet in geslaagd om langer dan een halve minuut op de site te blijven :sop:
Mij zullen ze er niet veel meer zien..

Cash

Legacy Member
Amai als ge dan effe terugkeerd naar sporza.be om te zien hoe de oude layout eruit zag....Véél simpeler en veel makkelijker om te gebruiken die oude layout.

edraket

Legacy Member
die header :')

gezichten met een of ander goedkoop blur filtertje op :rofl:

totaal niet overzichtelijk, blah

wouter_dc

Legacy Member
Bah, zelfs de RSS feed van het nieuws uit de provincie Antwerpen werkt niet meer. Enkel (nog) maar "De Nieuwsstroom" :cry:

saavres

Legacy Member
1 woord = lelijk
pff, hadden ze geen geld meer voor deftig design ofoz? Die filmpkes op voorgrond zijn irritant. Allemaal voor da web 2.0 gedoe. Jongens toch, hoe kunnen ze nu nen overzichtelijken site als vroeger zo verkloten. This hln style geworden ze.
De nieuwe site van tweakers.net, da was pas een mooie vernieuwing. Maar bij vrt.....

Memphis

Legacy Member
Kleine opmerking: die filmpjes spelen niet constant af: ze spelen maar 1 seconde in super lage kwaliteit. Tbh vind ik dat het ergste wat ze hadden kunnen kiezen. :p

shiftyke

Legacy Member
Marly zei:
Net eens gaan kijken naar de nieuwe lay-out. Geef mij laar de oude.

De nieuwe trekt op niks kwa kleuren vind ik. Paars met groen, what the hell were they smoking. Ook het lettertype van de hoofdpunten vind ik persoonlijk veel te groot en niet mooi.

Waarom moeten sites altijd hun aantrekkelijke lay-out veranderen op iets dat niet trekt.

Paars en groen is een vrij logische beslissing, het zijn namelijk tegengestelde kleuren waardoor het zeer leesbaar en overzichtelijk oogt.

Maar voor de rest vind ik het ook maar een lelijk eendje, filmpjes gaan een pain in the ass zijn in tijden van smallband. Maarja niemand klaagt nog op 9lives dus het zal wel gewenning zijn zker

viewer

Legacy Member
Kvind het er best goed uitzien, ook die layout is redelijk handig.
Altijd hetzelfde als een lay-out veranderd wordt.. de eerste twee weken ligt iedereen daarover te bleiten, daarna went het wel :)

¨$^µù^§èçà#&&²

Legacy Member
Normaal wacht ik bij een vernieuwing een aantal weken voor ik commentaar spui (vaak lijkt het gewoon niet goed omdat je 't niet gewoon bent), maar dit is er gewoon over. Mensen van het webdesignforum kunnen dit pakken beter (nu ja, de vijf à tien 'besten' die er zitten toch).

wouter_dc

Legacy Member
1) Die site laadt retetraag, maar echt enorm traag. Eenmaal hij geladen is, zie je nog niet alles én moet die kakvideobalk nog eens extra laden.
2) Ik moet al bijna een halfuur scrollen om vanonder te geraken op een 24" scherm. Wat moet dat zijn bij iemand met een laptop of 17" schermke...
3) Die scheel koppen bovenaan brengen niets bij aan wat ik verwacht van een nieuwssite; nieuws. Plus onderaan dan nog eens een dikke of iemand anders die daar staat te hangen. Het boeit écht niet wie daar allemaal werkt en hoe ze eruit zien hoor.
4) Ik heb een halfuur moeten zoeken naar die bovenste balk van Nieuws - sport - weer - ... Mooi verstopt ofwel ben ik blind...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan