Archief - VRTnieuws.net vernieuwt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmos

Legacy Member
De nieuwssite vind ik alleszins zeer gemakkelijk. De nieuwe site ziet er nogal onprofessioneel uit, hopelijk gaan ze nog een beetje herschikken en de kleuren veranderen, want dat lichtblauw stak direct mijn ogen uit :p

Krayola

Legacy Member
Bwo, nieuwe lay-out valt wel mee.
Nu ja, zolang Goedele Wachters nog meer het nieuws presenteert is dat voor mij dik in orde :p.

Krayola

Legacy Member
Nu ge 't zegt, het heeft er wat van weg. Op foto 3 en 4 lijkt het precies iets hypermodern.

GhO$T

Legacy Member
Woverke zei:
Wat gaat er trouwens nog zoal veranderen bij de VRT? Canvas gaat helemaal in't nieuw gestoken worden, Ter Zake ook, gaat één iets doen?

grtz
Mss kunnen ze voor de 100e keer den brt1 een nieuw naam geven, want 'één' blijft toch echt te belachelijk.

Wover

Legacy Member
GhO$T zei:
Mss kunnen ze voor de 100e keer den brt1 een nieuw naam geven, want 'één' blijft toch echt te belachelijk.

En de draaiende bollen hebben we nu ook wel gehad.

Om over de in het water springende midlife-crisis-vrouwen nog maar te zwijgen!

morphius

Legacy Member
Het zou tof zijn als er wat meer buitenlands nieuws op de eerste pagina zou komen. Nu ligt de focus te hard op binnenlands nieuws vind ik

Lord Seth

Legacy Member
morphius zei:
Het zou tof zijn als er wat meer buitenlands nieuws op de eerste pagina zou komen. Nu ligt de focus te hard op binnenlands nieuws vind ik
Jajong, waarom denk je dat dat is? Hebben wij er iets aan als Putin eerste minister wordt? Waarschijnlijk niet he, we hebben er wel iets aan als we weten dat we morgen niet sneller mogen rijden dan 90 km/h. ;)

morphius

Legacy Member
Omdat er veel mensen zijn die willen weten wat er zich in de wereld, buiten België dus, zich afspeelt

Thallyos

Legacy Member
http://www.vrtnieuws.net/cm/de.redactie is url waarop je nu al de nieuwe site (gedeeltelijk) in werking ziet.

Persoonlijk vind ik het niet zo overdreven lelijk, maar met al die filmpjes en van die zever hoeft het voor mij niet meer. Vrtnieuws.net was overzichtelijke goede site waar je snel wat nieuws kon terugvinden zonder al te veel blabla.

Feignasse

Legacy Member
Ze zijn wat goed is NOG maar eens meesterlijk aan het verknoeien bij de VRT. Eén is een complete klootjesvolkzender geworden, Canvas blijft het arme broertje en met het beetje geld dat ze hebben kopen ze dan toch wel de strontigste aller Amerikaanse reeksen, nl desperate housewives. Ter Zake wordt ferm ingekort en Radio 1 (in het bijzonder het uitstekende "Voor de dag") hebben ze al volledig geïnfantiliseerd. Kortom: proficiat.

Krayola

Legacy Member
Bah man, ik hoop dat die site nog veranderd wordt. Want het is echt héél onoverzichtelijk zo.

snake880

Legacy Member
afschuwelijk lelijk. En firefox ziet het ook net graag. Alles is verschoven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan