Archief - VRTnieuws.net vernieuwt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkness

Legacy Member
belachelijk dat ze dat veranderen, moeten ze vtm inhalen ofzo?

mauron

Legacy Member
Ik zie anders wel een paar verbeteringen op die nieuwe site. Het feit dat ze de journaals van 13u en 19u en Ter Zake integraal zullen aanbieden op de site bijvoorbeeld lijkt mij zeer interessant. Ook het feit dat de video's nu in Flash-formaat zijn is imo een verbetering (ik had altijd last met windows media op de 'oude' site).

Ik ga er wel mee akkoord dat de site niet echt 'mooi' te noemen is. De banner vanboven mag wat mij betreft weg en ook de strip met video's mag kleiner. Ook moet de hoofdpagina serieus ingekort worden, want nu moet er teveel gescrolled worden (op de oude site kreeg je altijd een zeer mooi, beknopt overzicht op de voorpagina, nu is het veel te druk).

snake880

Legacy Member
Het is echt hln.be achtig. Veel te grootte foto's en totaal onoverzichtelijk.

Kid_C

Legacy Member
mauron zei:
Ik zie anders wel een paar verbeteringen op die nieuwe site. Het feit dat ze de journaals van 13u en 19u en Ter Zake integraal zullen aanbieden op de site bijvoorbeeld lijkt mij zeer interessant. Ook het feit dat de video's nu in Flash-formaat zijn is imo een verbetering (ik had altijd last met windows media op de 'oude' site).

Konden ze ook doen op de oude site, ik vind het echt jammer. :sop:

^MystiQ

Legacy Member
Echt een bende zagen hé jullie. 9lives kwam er, een hele hoop gezaag maar tegenwoordig hoor ik geen gezaag meer. Nieuwe site VRT, over 2 maand zaagt niemand er meer over.

Wesdude

Legacy Member
snake_880 zei:
Het is echt hln.be achtig. Veel te grootte foto's en totaal onoverzichtelijk.

Ik wou net hetzelfde zeggen.

En een foto van Lutgard Loonis, regie-assistente TV-journaal, heb ik ook niet echt nodig. :sop:

Genious

Legacy Member
Erger ik me te snel, of zijn ze daar bezig met hun egotrip verder te zetten naar het internet?

Vanboven hun kop, onderaan nog een kop,
dan aan de zijkant: vranckx, phara; wat verwijst naar blogs en/of naar programma's die hun naam dragen...


Het komt niet bepaald een objectief imago ten goede en dient vooral hun eigen ego imho.



Om ook een positieve noot te geven: de filmpjes in flash ipv media player :)

Gavin

Legacy Member
Die beelden op het nieuws daarnet troken verdacht hard op het studio 1-decor.

Stancke

Legacy Member
Idd, maar zitten ze nu niet in het 'nieuwe' gebouw? Ik dacht dat ze voor de verkiezingen reeds vanuit het nieuwe gebouw uitzonden, maar nu dus ook voor het nieuws etc...?

Wover

Legacy Member
mauron zei:
Ik zie anders wel een paar verbeteringen op die nieuwe site. Het feit dat ze de journaals van 13u en 19u en Ter Zake integraal zullen aanbieden op de site bijvoorbeeld lijkt mij zeer interessant.

Een leuke functie had geweest om zelf on-demand uw nieuws te kunnen samenstellen, dus niet enkel de filmpjes apart kunnen bekijken, maar met keuzevakjes aanduiden waar je in geïnteresseerd bent, en dat dat dan aan elkaar wordt gelijmd tot een mooi geheel, met de normale commentaren tussendoor bij.

Snd

Legacy Member
waar the fuck zijn ze mee bezig op de VRT?

frontpage news:

Britney Spears ontslagen uit ziekenhuis
Reese Witherspoon populair in eigen land
Madonna geniet van paardtochten in India
Lindsay Lohan aan de fles
...

omg?

NeoCracer

Legacy Member
Stancke zei:
Idd, maar zitten ze nu niet in het 'nieuwe' gebouw? Ik dacht dat ze voor de verkiezingen reeds vanuit het nieuwe gebouw uitzonden, maar nu dus ook voor het nieuws etc...?

Ik dacht dat ze nu ook al van in dat nieuw gebouw uitzenden.
Ook zit de volledige nieuwsdienst van de VRT in dat gebouw.

marre_man

Legacy Member
OMG is die site spuuglelijk en ook nog eens totaaaaaaaal niet overzichtelijk? Idem dito voor decor.
Wat was er mis met de oude site en decor van journaals?? Ik vind het echt bijzonder slecht gedaan n/o

Aneb

Legacy Member
wow deze nieuwe site en design slaagt gewoonweg alles. Valt niks positiefs over te zeggen.

Creeping Death

Legacy Member
Djeezes, hopelijk komen ze er snel achter dat dees echt op niks trekt.
Ik surf nu nog ni liever naar de site vd vtm..

Gelukkig hebben ze de sporza site nog ni onder handen genomen.

KO

Legacy Member
Wat is dat tegenwoordig toch allemaal... Over TNG -> 9L en de nieuwe Tweakers was ik al niet te spreken, maar wat ze er bij de VRT van gemaakt hebben slaagt wel alles.

Dan hebben ze eens een goede overzichtelijke site, slagen ze alles naar de kloten met dit gedrocht.

What the fuck.

Dakantochnie

Legacy Member
=[KO]=;9566649 zei:
Wat is dat tegenwoordig toch allemaal... Over TNG -> 9L en de nieuwe Tweakers was ik al niet te spreken, maar wat ze er bij de VRT van gemaakt hebben slaagt wel alles.

Dan hebben ze eens een goede overzichtelijke site, slagen ze alles naar de kloten met dit gedrocht.

What the fuck.
U wordt gewoon oud en kan niet meer mee met uw tijd. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan