Archief - vreemde tepels (jongen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Emte

Legacy Member
kom kom.. geen ruzie.:p Mooi is relatief.. Wat mooi is verschilt in ieders mening..

blacky

Legacy Member
Ik heb ook van die plopjes die stancke bedoeld, veel mensen hebben dit. Je moet er maar eens opletten,als je gaat zwemmen of naar zee gaat :)
Niets voor over te schamen. Je kan altijd je borstkast trainen, dan valt het wat minder op. Ik zou pas naar de dokter gaan als het echt begint te irriteren met pijn enz...

Firestyler

Legacy Member
xev zei:
ik heb tetten
and i don't care :woohoo:

vanaf da men vriendin klaagt zalk et late veranderen, maar anders niet ze :p trots op mijn a-cup!

doe jij geen powertraining???

nunji

Legacy Member
OT: Ik heb zo al een tijdje zo precies een vetbolletje onder mijn rechtertepel, is dat die Gymniacostimia gedoe? Moet ik dat laten weghalen of gaat dat vanzelf weg?

gStar

Legacy Member
mathieu zei:
ik heb ook last van opgezwollen tepels aleja bij mij ist alleen mijne rechter,
heb er toch al een jaar of 4 last van,
blijkbaar zallek maar is naar den dokteur lopen zeker :p

Heb daar ook last van , ook al paar jaar..

dokter heeft mij eens zalf ervoor voorgeschreven , als ge da op uw tepels deed kreeg je het effect van stijve tepels.. allez , zo noemen ze da hier toch..

Maar veel help er ni aan.

paar jaar geleden zei dokter dat van hormonen was.. maar ben der ondertussen al bijna 20...

Emte

Legacy Member
nunji zei:
OT: Ik heb zo al een tijdje zo precies een vetbolletje onder mijn rechtertepel, is dat die Gymniacostimia gedoe? Moet ik dat laten weghalen of gaat dat vanzelf weg?

ik denk dat het dat is ja, hebben veel mensen en het gaat normaal vanzelf weg..

blacky

Legacy Member
FlipSide zei:
Heb daar ook last van , ook al paar jaar..

dokter heeft mij eens zalf ervoor voorgeschreven , als ge da op uw tepels deed kreeg je het effect van stijve tepels.. allez , zo noemen ze da hier toch..

Maar veel help er ni aan.

paar jaar geleden zei dokter dat van hormonen was.. maar ben der ondertussen al bijna 20...

heb het ook al paar jaar, maar heb er geen last van :)

ElBramo

Legacy Member
Stabby zei:
Verschrikkelijk offtopic en vreemde reactie maar ik heb heel zichtbare poriën op men ***, een beetje zoals kippevel maar veel groter en dikker. Volgens de dokter is het normaal, maar zo ziet het er toch echt niet uit :S

Weet iemand wat dat nu precies betekent en wat ik er aan kan doen?
Op uw lul? Groter dan kippenvel?

Stabby

Legacy Member
ElBramo zei:
Op uw lul? Groter dan kippenvel?

idd, ik zou haast denken dat het een ziekte is, maar volgens de dokter is het normaal (hij heeft het gezien). Als hij hard is valt het vele malen meer op, maar dat kan ik moeilijk laten zien, dus ik weet niet goed wat ik moet doen...

josuwa

Legacy Member
ik heb het ook , niet zo fel hoor ma toch , schaam me er eigelijk niet voor , met iedereen is wel erges iets mis...

prutseke

Legacy Member
bludgeoned zei:
Was ook maar om te lachen hoor

bij mij dus ook hé :D

en als ge er massas ringen gaat aan handen is het inderdaad wel ordinair, maar bijvoorbeeld zo 2 bolletjes rond de tepel vind ik prachtig! ;)

Skizzy

Legacy Member
Stabby zei:
idd, ik zou haast denken dat het een ziekte is, maar volgens de dokter is het normaal (hij heeft het gezien). Als hij hard is valt het vele malen meer op, maar dat kan ik moeilijk laten zien, dus ik weet niet goed wat ik moet doen...

Volges mij hebt gij het over talgkliertjes gwn? Maar ik ben dar geen expert in, zeker eens kijken op sexwoordenboek forum, zal u wel helpen :).

Stabby

Legacy Member
Skizzy zei:
Volges mij hebt gij het over talgkliertjes gwn? Maar ik ben dar geen expert in, zeker eens kijken op sexwoordenboek forum, zal u wel helpen :).

Ja, dat is het!! Bedankt voor de opheldering :)

Gaat dit na verloop van tijd weg of kan ik er nu iets aan doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan