Archief - vreemde tepels (jongen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stabby

Legacy Member
CyberOps zei:
heb je dit allang? of sinds kort? tkunnen de hormomen zijn die vreemd gaan doen...

Heb je het tegen mij? If so: het is al zo'n anderhalf jaar.

nissandriver

Legacy Member
Pff tepels, ik ken wel iemand met pannenkoekentepels ... :)

^MystiQ

Legacy Member
Stancke zei:
Kleine voorstelling^^

Blauw is zoals het zou moeten zijn en rood is gyno.

Stancke ik veronderstel da ge powertraining doet, zoja ga dan eens dringend met uw fitnessinstructeur spreken want volgens mij doet ge bepaalde oefeningen niet ofwel doet ge ze verkeerd want zo kunnen uw borstspieren zich onmogelijk ontwikkelen als ge goed traint.

Just to Mention ;)

En Oja :

" Gynaecomastia verdwijnt meestal spontaan. Na een paar maanden tot een jaar is het weg. Is dit niet het geval, ga dan naar de huisarts om de oorzaak te achterhalen."

Xitra

Legacy Member
Heb ik zo van die soort tepels schaam me er niet voor! ben blij hoe ik geschapen ben :)

Stancke

Legacy Member
Math'ke zei:
Stancke ik veronderstel da ge powertraining doet, zoja ga dan eens dringend met uw fitnessinstructeur spreken want volgens mij doet ge bepaalde oefeningen niet ofwel doet ge ze verkeerd want zo kunnen uw borstspieren zich onmogelijk ontwikkelen als ge goed traint.

Just to Mention ;)

Het is geen pic van mijn lichaam:D

SMa

Legacy Member
nissandriver zei:
Pff tepels, ik ken wel iemand met pannenkoekentepels ... :)
en ik iemand met een derde tepel :)


ik snap de topic niet...
als man hoef je toch niet in te zitten over je tepels? :p

EternalSilence

Legacy Member
nissandriver zei:
Pff tepels, ik ken wel iemand met pannenkoekentepels ... :)
van die keigrote tepels?
BAH.
geef mij maar mooie kleintjes, zodat die hele vrouwenborsten nie rood ziet :love:


Stancke zei:
Kleine voorstelling^^
Blauw is zoals het zou moeten zijn en rood is gyno.
haja ..
hehehe .. ik heb wel tetten, maar das dan wel van veel te benchpressen :cool:

ik lees dat dit overgaat na een paar maanden, en anders na een jaar ofzo, als het langer duurt moet je eens naar de huisarts gaan he :)



zeg, nu we hier toch over tetten en borsten bezig zijn.

heum.. als ik na het wassen mij, zoals altijd trouwens, afdroog met een handdoek.
heb ik lijk van die rode opzwellingskes onderhuid aan mijn borstkas .. da's meestal weg achter een paar minuten, maar ik vind da maar raar ze :s

iemand enig idee wat dit is? :confused:

Anoniem05

Legacy Member
Als ik uit de douche/bad kom heb ik ook rode plekjes op m'n buik/borst geen paniek, is wsl gewoon een irritatie van het warme water ofzo (ik douche meestal in water met een temperatuur van ongeveer 38graden ofzo)

mathieu

Legacy Member
ik heb ook last van opgezwollen tepels aleja bij mij ist alleen mijne rechter,
heb er toch al een jaar of 4 last van,
blijkbaar zallek maar is naar den dokteur lopen zeker :p

Xevven

Legacy Member
ik heb tetten
and i don't care :woohoo:

vanaf da men vriendin klaagt zalk et late veranderen, maar anders niet ze :p trots op mijn a-cup!

Anoniem05

Legacy Member
ik heb ook zo wel 'borstjes' maar da's bij mij gewoon ehm een spier (m'n tepels zelf zijn niet gezwollen ofzow, ik heb gewoon een kleine AA cup door die spieren :p)

Niet dat ik een beer ben hé :p ik heb gewoon van die duidelijke 'tetspieren'

Delirium

Legacy Member
xev zei:
ik heb tetten
and i don't care :woohoo:

vanaf da men vriendin klaagt zalk et late veranderen, maar anders niet ze :p trots op mijn a-cup!

Ik ook, I don't care.
Na 5 jaar fitness zijn mijn borstspieren al neig ontwikkeld.
Zal binnenkort eens vetpercentage naar beneden trekken en dan zal dat al wat minder zijn.

Tetn FTW :D

Emte

Legacy Member
ik zal het gewoon eens vragen als ik nog eens bij de dokter ben.. Bedankt voor alle antwoorden!

Anoniem05

Legacy Member
^ik zou me dr echt ni al te druk over maken hoor, er lopen zoveel kerels rond met 'hangende tepels' .

Emte

Legacy Member
prutseke zei:
steek er piercings in! best sexy en niet pijnlijk ;)

men tepels zijn inderdaad wel perfecte piercingtepels, maar dat zie ik toch niet echt zitten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan