Emte
Legacy Member
Zoals je uit de titel wel kan opmaken heb ik dus vreemde tepels.. Ze steken wat uit en zijn best hard.. ik heb het niet over de 'plaatjes' die veel jongens onder hun tepels krijgen, want dat heb ik al gehad.. Ik kan me niet herinneren dat ik dit vroeger ook had. Nu ben ik 16 en ik schaam me er wel best voor als ik ga zwemmen ofzo met vrienden..
Stomme commentaar is niet te vermijden dus zal ik niet zeggen het niet te doen, maar ik zou toch graag een oplossing hebben
alvast bedankt.
Stomme commentaar is niet te vermijden dus zal ik niet zeggen het niet te doen, maar ik zou toch graag een oplossing hebben

alvast bedankt.


al gehoord dat het te "opereren" is?
'plaatjes' 

(klier) Deze is dus dmv een operatie weggenomen. Na 4 jaar is mijn rechterborst dus kleiner dan mijn linker, omdat die klier eruit is...