Archief - vreemde tepels (jongen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Emte

Legacy Member
Zoals je uit de titel wel kan opmaken heb ik dus vreemde tepels.. Ze steken wat uit en zijn best hard.. ik heb het niet over de 'plaatjes' die veel jongens onder hun tepels krijgen, want dat heb ik al gehad.. Ik kan me niet herinneren dat ik dit vroeger ook had. Nu ben ik 16 en ik schaam me er wel best voor als ik ga zwemmen ofzo met vrienden..

Stomme commentaar is niet te vermijden dus zal ik niet zeggen het niet te doen, maar ik zou toch graag een oplossing hebben :p

alvast bedankt.

Gentille

Legacy Member
Dat zal waarschijnlijk je gestel zijn, de vorm van je tepels.

Firefoxbt

Legacy Member
gyno idd.

je zit trouwens ook op dbb dacht ik?

aan gyno is wel iets te doen hoor ;) al gehoord dat het te "opereren" is?

Ali_

Legacy Member
Waarom zou iemand lachen met iemands tepels...

maar ik kan me dan ook niet voorstellen wat je juist bedoelt en als het is zoals die een foto, da is nu toch niet zo'n ramp...

Fighting Hobbit

Legacy Member
Wat is Gyno juist? Als ik dat opzoek bij googleafbeeldingen krijg ik nogal foute dingen te zien denk ik :p

Stancke

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Wat is Gyno juist? Als ik dat opzoek bij googleafbeeldingen krijg ik nogal foute dingen te zien denk ik :p

Ik weet het ook niet precies maar normaal moet een tepel gespannen staan en bij gyno is het zo dat die tepel beetje 'hangt'.

-Helld0g-

Legacy Member
Stancke zei:

hihi dat zijn percies borsten??

er is een verschil tussen ne tepel die uitsteekt en ne hele borst hé. Waar doel je percies op OP??

je kan het altijd eens vragen aan de dokter als je op medisch onderzoek moet ofzo, of als je niet perse naar de dokter wil desnoods als je dan toch eens ziekt bent of een visite aan je rekker hebt??

EternalSilence

Legacy Member
:wtf: 'plaatjes' :confused:

ik zie infeitelijk niets abnormaals aan die foto :x


wat is er daar abnormaals aan?

Gizmo_1987

Legacy Member
Toen ik 15 jaar was had ik daar ook last van, ik denk toch dat het gyno was?

In mijn rechterborst was mijn schildklier teveel ontwikkeld of ontstoken, kweet het niet meer juist :p
Het voelde keihard aan, precies of er een bol inzat ter grote van een pingpongbal :) (klier) Deze is dus dmv een operatie weggenomen. Na 4 jaar is mijn rechterborst dus kleiner dan mijn linker, omdat die klier eruit is...
grtzz

Stabby

Legacy Member
Verschrikkelijk offtopic en vreemde reactie maar ik heb heel zichtbare poriën op men ***, een beetje zoals kippevel maar veel groter en dikker. Volgens de dokter is het normaal, maar zo ziet het er toch echt niet uit :S

Weet iemand wat dat nu precies betekent en wat ik er aan kan doen?

CyberOps

Legacy Member
heb je dit allang? of sinds kort? tkunnen de hormomen zijn die vreemd gaan doen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan