Dash
Legacy Member
Dat is toch niet waar, ze hebben contracten met organisaties als SABAM maar uit andere landen dat zij ook innen voor hun artiesten als het omgekeerd ook gebeurd. Maar dat wil niet zeggen dat SABAM dingen int die ze niet mogen ...Osi` zei:Als ik me niet vergist, steunt SABAM maar minder dan 0.1% Artiesten in deze wereld, stond ergens in musicforum .. Ze stoppen die geld gewoon in hun eigen zakken of geven het aan belgische artiesten
Tis gewoon, nepperij.
En normaal gezien zou je wel moeten betalen als je op een openbare plaats een liedje fluit (langer dan 30sec), privé daarentegen mag dat altijd. Zelfde met headphone die te luid staat, stereo ...

das weer geld uitgespaard
