Zorba
Legacy Member
Cheers all,
Ik had een vraagje ivm sabam:
- Er moet dus een papier worden ingevuld worden waarop je de bespeelde nummers moet invullen, nu vroeg ik me af in welke mate dat wordt gecontroleerd?
- Mag ik per optredende DJ meerdere bladen gebruiken?
- Moet je meer betalen als je meer bespeelde nummers opschrijft, want op de online simulatie wordt daar blijkbaar geen rekening mee gehouden?!
Thanks
Ik had een vraagje ivm sabam:
- Er moet dus een papier worden ingevuld worden waarop je de bespeelde nummers moet invullen, nu vroeg ik me af in welke mate dat wordt gecontroleerd?
- Mag ik per optredende DJ meerdere bladen gebruiken?
- Moet je meer betalen als je meer bespeelde nummers opschrijft, want op de online simulatie wordt daar blijkbaar geen rekening mee gehouden?!
Thanks




das weer geld uitgespaard