Archief - Vraag i.v.m. "ongelukje"...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
ooit is in parijs een flik gezien, die ging een boete schrijven voor iemand die fout geparkeerd was,
die flik zen brommer viel om tegen de auto, dikke kras op die auto
en die flik geeft die mens dan nog een boete ook, was wel grappig
ma ni voor die eigenaar wss :p

Arifiene

Legacy Member
threaddiggers...

@eend: goede huisvader, zorgvuldigheidsplicht, blabla: zij moesten zorgen dat dat afgedekt lag, en gij moest uit uw doppen kijken. Aangezien slecht verlicht denk ik dat gij overwicht gaat hebben hier en dat em de pot op kan met zenne plank. Zo'n dingen zijn meestal niet zwart-wit hoor.
Trouwens: als em wist dat die zolder niet 100% in orde was moest em jullie daar ni laten, voort zelfde geld breekt ge bvb uw nek (en dan is em of course aansprakelijk).

nTFs

Legacy Member
Uw woord tegen haar woord.
Ze kan niks bewijzen dus een storm in een glas water.

gregory804

Legacy Member
nTFs zei:
Uw woord tegen haar woord.
Ze kan niks bewijzen dus een storm in een glas water.
Ik denk niet dat de ts daar 4 maand later nog iets aan heeft

-Helld0g-

Legacy Member
RaZoR be zei:
is het eigenlijk wel mogelijk om iemand voor dat aan te klagen, ik bedoel: een fiets die omgewaaid is, daar kan niemand toch iets aan doen???

natuurlijk wel, als u hond een kindje bijt moet de eigenaar toch ook betalen??

tis niet omdat ge er niet aan kunt doen dat ge ni in fout zijt hé

Time

Legacy Member
-Helld0g- zei:
natuurlijk wel, als u hond een kindje bijt moet de eigenaar toch ook betalen??

tis niet omdat ge er niet aan kunt doen dat ge ni in fout zijt hé
Da's niet hetzelfde. De moment dat die hond dat kind aanvalt, was het uw verantwoordelijkheid om die hond bij u te houden.

@ TS: moeilijke situatie. Imo zijt ge niet in fout, want aan zoiets kunt ge gewoon niks doen, dus imo moet ge dan ook niet betalen.
Probleem is wel dat de relatie met de vrouwtje dan wel gaat verzuren, aan u om uit te maken hoe zwaar dat doorweegt.

Arifiene

Legacy Member
Math'ke zei:
Dit is nu toch wel een heel kortzichtige mening hoor. :)

juridisch correct, maar helldog haalt door elkaar

die fiets kunde klasseren als overmacht, ma als ge die niet vastgelegd hebt met orkaankracht 10 gaat ge toch aansprakelijk zijn

hond zijt ge altijd aansprakelijk (risicoaansprakelijkheid) tenzij die hond onder de bewaking stond van iemand anders op moment van bvb bijten

nite

Legacy Member
Als u fiets daar al stond voordat zij haar auto daar parkeerde tijdens het onweer, is het dan niet nalatig van haar om zomaar haar auto onverantwoordelijk naast u fiets te parkeren?

krisse5844

Legacy Member
Lol gelukkig ben ik geen verzekringsmakelaar .Stel u voor zeg , hele dage zo ne shit rond uw kop :doh: :doh: ...

Da mens heeft niks te bewijzen , hoeveel krassen en builen er ook zijn in die wagen ... Stel ik heb in mijn deur een buil van een andere deur die er ooit eens is tegengeslegen op een parking . Wel moest die vrouw in uw zaak "winnen" . Dan zou ik ook dagelijks met mijn buil op de parking van de Colruyt gaan staan hoor . Kan dan iedere dag naar mijn verzekering stappen en zeggen dat degene die naast me stond de deur ff tegen mijn deur geparkeerd heeft :rofl: :rofl: :rofl: ... Man , ik zou me er dood in ergeren ... En BTW ge moet zelf niet kijken achter die vrouw naar de toekomst toe , ze geeft toch ook geen greintje van verstand , en spaart u nu ook niet door u dit te lappen => dus daar moet je allesinds niet naar kijken ( ivm het al dan niet nog overeenkomen in de toekomst )

russian

Legacy Member
Ik zou ook weigeren om te betalen. Niet te braaf zijn in deze wereld!

Arifiene

Legacy Member
krisse5844 zei:
Lol gelukkig ben ik geen verzekringsmakelaar .Stel u voor zeg , hele dage zo ne shit rond uw kop :doh: :doh: ...

Da mens heeft niks te bewijzen , hoeveel krassen en builen er ook zijn in die wagen ... Stel ik heb in mijn deur een buil van een andere deur die er ooit eens is tegengeslegen op een parking . Wel moest die vrouw in uw zaak "winnen" . Dan zou ik ook dagelijks met mijn buil op de parking van de Colruyt gaan staan hoor . Kan dan iedere dag naar mijn verzekering stappen en zeggen dat degene die naast me stond de deur ff tegen mijn deur geparkeerd heeft :rofl: :rofl: :rofl: ... Man , ik zou me er dood in ergeren ... En BTW ge moet zelf niet kijken achter die vrouw naar de toekomst toe , ze geeft toch ook geen greintje van verstand , en spaart u nu ook niet door u dit te lappen => dus daar moet je allesinds niet naar kijken ( ivm het al dan niet nog overeenkomen in de toekomst )

Er bestaat nog altijd zoiets als bewijs ;)

stoomboot

Legacy Member
Fiets weggeven aan de arme stakker drie huizen verder wiens ouders wat krap bij kas zitten ;)
En natuurlijk beweren dat de arme stakker die fiets al een poosje heeft ;) Tegen die tijd is de exacte datum toch niet meer geweten :p

-I-

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ooit is in parijs een flik gezien, die ging een boete schrijven voor iemand die fout geparkeerd was,
die flik zen brommer viel om tegen de auto, dikke kras op die auto
en die flik geeft die mens dan nog een boete ook, was wel grappig
ma ni voor die eigenaar wss :p

OMG HARD :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan