Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk niet dat de ts daar 4 maand later nog iets aan heeftnTFs zei:Uw woord tegen haar woord.
Ze kan niks bewijzen dus een storm in een glas water.
RaZoR be zei:is het eigenlijk wel mogelijk om iemand voor dat aan te klagen, ik bedoel: een fiets die omgewaaid is, daar kan niemand toch iets aan doen???
-Helld0g- zei:tis niet omdat ge er niet aan kunt doen dat ge ni in fout zijt hé

Da's niet hetzelfde. De moment dat die hond dat kind aanvalt, was het uw verantwoordelijkheid om die hond bij u te houden.-Helld0g- zei:natuurlijk wel, als u hond een kindje bijt moet de eigenaar toch ook betalen??
tis niet omdat ge er niet aan kunt doen dat ge ni in fout zijt hé
Math'ke zei:Dit is nu toch wel een heel kortzichtige mening hoor.![]()
... Man , ik zou me er dood in ergeren ... En BTW ge moet zelf niet kijken achter die vrouw naar de toekomst toe , ze geeft toch ook geen greintje van verstand , en spaart u nu ook niet door u dit te lappen => dus daar moet je allesinds niet naar kijken ( ivm het al dan niet nog overeenkomen in de toekomst )krisse5844 zei:Lol gelukkig ben ik geen verzekringsmakelaar .Stel u voor zeg , hele dage zo ne shit rond uw kop :doh: :doh: ...
Da mens heeft niks te bewijzen , hoeveel krassen en builen er ook zijn in die wagen ... Stel ik heb in mijn deur een buil van een andere deur die er ooit eens is tegengeslegen op een parking . Wel moest die vrouw in uw zaak "winnen" . Dan zou ik ook dagelijks met mijn buil op de parking van de Colruyt gaan staan hoor . Kan dan iedere dag naar mijn verzekering stappen en zeggen dat degene die naast me stond de deur ff tegen mijn deur geparkeerd heeft![]()
![]()
... Man , ik zou me er dood in ergeren ... En BTW ge moet zelf niet kijken achter die vrouw naar de toekomst toe , ze geeft toch ook geen greintje van verstand , en spaart u nu ook niet door u dit te lappen => dus daar moet je allesinds niet naar kijken ( ivm het al dan niet nog overeenkomen in de toekomst )

Mr Syphon zei:ooit is in parijs een flik gezien, die ging een boete schrijven voor iemand die fout geparkeerd was,
die flik zen brommer viel om tegen de auto, dikke kras op die auto
en die flik geeft die mens dan nog een boete ook, was wel grappig
ma ni voor die eigenaar wss![]()
