satanistje
Legacy Member
FLT zei:Zolang je geen vast inkomen hebt krijg je er normaal geen. Daarom dat je ouders ook als borg moeten staan.
flauwekul, ik heb absoluut geen vast inkomen maar heb wel een visa.
Gewoon duidelijk maken dat je student bent en het nodig hebt.


