Archief - visa betaling DRINGEND

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

illusnt

Legacy Member
kmoet dringend iemand hebben die visa kan betalen voor mij ... ik betaal je op voorhand alles via kbc online en natuurlijk een extraatje ...msn : [email protected]

Ali_

Legacy Member
Versta ik da nu goe?
Gij gaat een onbekende geld storte op dé zijn rekening en dan moet hij via visa voor u betale?
toch mee oppase ze maat...
uw ouders of ouders van vrienden of tantes/ooms/bomma/bompa:...

illusnt

Legacy Member
ja ik ook :) dus zoekik nu een wakkere ziel met visa die 5min van zijn tijd kan vrijmaken voor mij

BCS

Legacy Member
Als ge die hulp binnen 5 minuten nodig hebt, hoe gaat ge dan alles op voorhand storten?

Radiance

Legacy Member
Als em nu nog online was zou k het evt. doen .. maar deze super dringende mens heeft zijn MSN niet opstaan ...

BCS : met KBC online kan je direct overschrijven naar andere KBC rekeningen & controleren :)

metaphore

Legacy Member
opt forum is hij toch nog online...

als ik visa had, ik zou het doen :p
een extra-tje is nooit slecht :)

illusnt

Legacy Member
ff mijn wireless die doorsloeg :)
der is nen ziel die me ant helpen is :)

FLT

Legacy Member
Jammer dat je KBC hebt, anders np ;)

EDIT: ik ben ook nog student en heb Visa :s, je ouders moeten gewoon borg staan.

Godzilla*Akira

Legacy Member
op xbox forum is er dacht ik ook iemand die dat doet, bogard of iets in die aard toch. Maar het is al gefixed blijkbaar

Blood_Raven

Legacy Member
FLT zei:
Jammer dat je KBC hebt, anders np ;)

EDIT: ik ben ook nog student en heb Visa :s, je ouders moeten gewoon borg staan.
Dan moet ge toch rijke ouders hebben die borg staan.
(Ofwel die al een beetje gespaard hebben)

FLT

Legacy Member
Blood_Raven zei:
Dan moet ge toch rijke ouders hebben die borg staan.
(Ofwel die al een beetje gespaard hebben)

Rijk? Waarom?
Mijn ouders vertrouwen mij gewoon, ik doe er ook geen zotte dingen mee natuurlijk. Ik zorg er ook altijd voor dat ik eerst geld genoeg op mijn rekening heb staan vooralleer ik een aankoop doe. Heb de kaart ook zelden in mijn portefeuille zitten (diefstal).

Boukreev

Legacy Member
huh, visa ebbe als student is toch normaal? ik eb al visa sinds men 18, das gwn gratis bij kbc, en u ouders borg staan? als ge 18 zijt moet da elemaal ni. en waaom zoude u ouders rijk moete zijn?

visa really isn't that big of a deal. ik koop er gwn af en toe is een dvdtje mee online...

FLT

Legacy Member
Firion zei:
huh, visa ebbe als student is toch normaal? ik eb al visa sinds men 18, das gwn gratis bij kbc, en u ouders borg staan? als ge 18 zijt moet da elemaal ni. en waaom zoude u ouders rijk moete zijn?

visa really isn't that big of a deal. ik koop er gwn af en toe is een dvdtje mee online...

Zolang je geen vast inkomen hebt krijg je er normaal geen. Daarom dat je ouders ook als borg moeten staan.

Cyclone

Legacy Member
^^^is alleen bij kbc dat ze u dat erbij geven. kammeraad van mij heeft er hem aardig al mee in de shit gewerkt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan