Archief - Vervallen simkaart?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

simpele duif

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
enkel geld dat zal vervallen na 1 jaar !

, pas als ge 3 maanden geen betalende oproep (dus een telefoontje) pleegt, dan gaat uw simkaart zelf vervallen, en zijt ge uw nummer kwijt.


ik weet dit met zekerheid, m'n nicht heeft dit meegemaakt ;)

ik heb hier een sim-kaart van 5 jaar oud opnieuw kunnen activeren, gewoon door een mailtje te zenden naar proximus

amdr

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ahja, want veel geld opdoen aan je gsm=sociaal? :cool:
er zijn nog andere manieren van communicatie...;)
We hebben er 1 zonder vrienden...



Er zijn inderdaad andere manieren, maar de GSM is er zeker 1 van ;) Dus kijk er niet zo op neer en begin in de 21ste eeuw te leven

d.C.

Legacy Member
Hmmm, 8 euro per maand hier.

Proximus Anytime abonnement, waarbij ge voor 5 euro 20 minuten per maand kunt bellen en voor 3 euro 30 smsjes kunt sturen. Geen van beide geraken op :) Als ge van uw 20 min. nog over hebt, wordt het zelfs nog verplaatst naar de volgende maand.

*edit* Meer info: http://customer.proximus.be/nl/Smile/SMI_Rates.html

virtualdude

Legacy Member
amdr zei:
We hebben er 1 zonder vrienden...


Dus kijk er niet zo op neer en begin in de 21ste eeuw te leven

Euhm er zit een grote contradictie in uw zinnen hier.



In zijn in de 21ste eeuw is geen GSM meer hebben :tongue: en wat heeft geen gsm gebruik te maken met geen vrienden. Net alsof uw ouders destijds geen vrienden hadden omdat er geen GSM's waren.

Wat meer sociaal contact in de maatschappij zou de maatschappij veel goeds doen ipv indirect bullcontact. Het lijkt alsof niemand iets rechtaf tegen iemand meer durft te zeggen. Het gwn geniepig via SMS sturen. Stoer.Sebiet gaan mensen per sms gaan solliciteren

Sneakytje

Legacy Member
mja ik zit denk ik aan max 5€ per maand, ik ben meestal :p sneller te bereiken op msn of per mail. Mijne gsm laatk meestal rondslingeren zowel op mn werk als thuis dusja ik zie dan al sneller nekeer mn mails ofzo. en als ik thuis ben staat msn altijd aan, of ik er nu ben of nie.

Conqie

Legacy Member
amdr zei:
We hebben er 1 zonder vrienden...



Er zijn inderdaad andere manieren, maar de GSM is er zeker 1 van ;) Dus kijk er niet zo op neer en begin in de 21ste eeuw te leven

damn, je hebt me nu wel door!
ik zal direct een abonnement nemen en 90 euro per maand op doen!(en ik zal me terwijl maar aanpassen aan je musictaste ook?)

NU, ben ik pas sociaal :cool:

edit:

(ik doe overings zo'n 15 euro/maand op soms iets meer )

Conqie

Legacy Member
virtualdude zei:
Euhm er zit een grote contradictie in uw zinnen hier.



In zijn in de 21ste eeuw is geen GSM meer hebben :tongue: en wat heeft geen gsm gebruik te maken met geen vrienden. Net alsof uw ouders destijds geen vrienden hadden omdat er geen GSM's waren.

Wat meer sociaal contact in de maatschappij zou de maatschappij veel goeds doen ipv indirect bullcontact. Het lijkt alsof niemand iets rechtaf tegen iemand meer durft te zeggen. Het gwn geniepig via SMS sturen. Stoer.Sebiet gaan mensen per sms gaan solliciteren

dat is zoals die mensen die het uitmaken via sms, the guts!
oh, wat kan je eigelijk NIET doen via sms?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan