simpele duif
Legacy Member
Leprechaun3 zei:enkel geld dat zal vervallen na 1 jaar !
, pas als ge 3 maanden geen betalende oproep (dus een telefoontje) pleegt, dan gaat uw simkaart zelf vervallen, en zijt ge uw nummer kwijt.
ik weet dit met zekerheid, m'n nicht heeft dit meegemaakt![]()
ik heb hier een sim-kaart van 5 jaar oud opnieuw kunnen activeren, gewoon door een mailtje te zenden naar proximus

en wat heeft geen gsm gebruik te maken met geen vrienden. Net alsof uw ouders destijds geen vrienden hadden omdat er geen GSM's waren.
sneller te bereiken op msn of per mail. Mijne gsm laatk meestal rondslingeren zowel op mn werk als thuis dusja ik zie dan al sneller nekeer mn mails ofzo. en als ik thuis ben staat msn altijd aan, of ik er nu ben of nie.