Archief - Vervallen simkaart?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-shogun-

Legacy Member
Dag iedereen,

Ik zit dus met een vraag en wist niet goed waar ik die moest posten (dus als die hier verkeerd staat, close hem maar/verplaats hem maar:))
Ik heb een jaar geleden 30 euro op mijn gsm gezet en ik heb er een heel jaar over gedaan om dat te verdoen, maar nu zie ik dat er een vervaldatum is.
De vraag is nu: Is het enkel het geld op de kaart die vervalt of zal de simkaart ook nutteloos zijn, zal ik dus mijn nummer ook verliezen. De datum is 25/12/06 btw dus het is nog niet te laat.
Bedankt als iemand het antwoord weet want ik heb al zitten googlen en ik vind het kaartje dat bij m'n sim zat niet meer.
Mijn abonnement is pay and go als ik mij niet vergis.

S.conceiçao7

Legacy Member
enkel geld dat zal vervallen na 1 jaar !

, pas als ge 3 maanden geen betalende oproep (dus een telefoontje) pleegt, dan gaat uw simkaart zelf vervallen, en zijt ge uw nummer kwijt.


ik weet dit met zekerheid, m'n nicht heeft dit meegemaakt ;)

-shogun-

Legacy Member
Ah ok bedankt Leprechaun3 :)
In de loop van de week ga ik dan eens een nieuwe gaan kopen.
*edit* Een betalende oproep, moet dat dan van mij uit komen of mag dat ook iemand anders zijn die belt naar mij?

virtualdude

Legacy Member
amdr zei:
30e op een jaar... zuinige jongen ;D

das meer dan mij.

Gsm wordt enkel gebruikt voor het striktnoodzakelijk. Niet voor domme ringtones, smsjes te sturen naar iemand die 2 meter van uzelf staat,...;

Mr Syphon

Legacy Member
ik kom met 15 euro ook wel 3 maand verder denk ik :D miss ook langer :p

The_Pacifist

Legacy Member
amdr zei:
30e op een jaar... zuinige jongen ;D

echt é,
ik doe 10 euro per maand, en dan nog keiveel gratis sms'en na 16h en in de weekends :)

ot: het is idd zoals Leprechaun3 het zegt.

ODK|master

Legacy Member
lool...sim-kaart heeft nx te maken me da geld e, tis gwn da ge u resterend geld dat ng op u kaart stond kwijt zijt;)...25/2maand:p, soms meer (allé vaak meer:p)

-Helld0g-

Legacy Member
15euro per maand, stuur niet heel veel sms'en, maar vanaf ik iemand nodig heb bel ik wel... en die eerste minuut komt natuurlijk heel duur uit.

en naar thuis bellen is altijd direkt toeleggen gewoon om te zeggen da ze mij es moeten opbellen, maar ge zijt natuurlijk toch telkens ne halven euro ofzo kwijt of meer in de piekuren.

voor de daluren hebben ze zoiets als msn en de thuistelefoon uitgevonden die mij toch niks kosten :P

lttuvix

Legacy Member
+-50 euro per maand denk ik
maja jeugdhuis, vrienden en uitgaan, vriendinnekes, ...

Conqie

Legacy Member
lttuvix zei:
+-50 euro per maand denk ik
maja jeugdhuis, vrienden en uitgaan, vriendinnekes, ...
ahja, want veel geld opdoen aan je gsm=sociaal? :cool:
er zijn nog andere manieren van communicatie...;)

HighWire

Legacy Member
-Helld0g- zei:
15euro per maand, stuur niet heel veel sms'en, maar vanaf ik iemand nodig heb bel ik wel... en die eerste minuut komt natuurlijk heel duur uit.

en naar thuis bellen is altijd direkt toeleggen gewoon om te zeggen da ze mij es moeten opbellen, maar ge zijt natuurlijk toch telkens ne halven euro ofzo kwijt of meer in de piekuren.

voor de daluren hebben ze zoiets als msn en de thuistelefoon uitgevonden die mij toch niks kosten :P

Oh da haat ik... Da je da naar thuis doet kan ek snappen maar ge hebt zo van die mensen die da ook doen als ze naar ne gsm bellen, de zogenaamde ring-sting...

Ik bel gewoon ni terug, iedereen weet da ze da ni bij mij moeten doen, word er alleen maar pissig van :p

Ik zit rond de 50-60 euro per maand... bel vrij veel en sms regelmatig :p (ale, ik bel ni lang eh, das meestal gewoon es horen wat die persoon gaat doen, hoe het ermee is en afspreken ofzo en thats that :p maar da komt alleen veel voor :p)

virtualdude

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ahja, want veel geld opdoen aan je gsm=sociaal? :cool:

inderdaad. Als ze me willen bereiken/spreken ze weten waar ik woon.
Enkel voor dringende zaken mogen ze me bellen

Laatste 4 maand msh amper 3 € uitgegeven aan m'n GSM.

Garmir

Legacy Member
10/maand

Pay&Go generation

dus heb ik altijd gratis smsjes na 4 u :D

-shogun-

Legacy Member
Mjah, dat wil niet zeggen dat ik geen sociaal leven heb eh, ik vind dat gewoon geen tof instrument, kspreek liever af op msn ofzo.
(hoewel de mensen die me kennen op dit forum dat zullen tegenspreken ;))

Garmir

Legacy Member
-shogun- zei:
Mjah, dat wil niet zeggen dat ik geen sociaal leven heb eh, ik vind dat gewoon geen tof instrument, kspreek liever af op msn ofzo.
(hoewel de mensen die me kennen op dit forum dat zullen tegenspreken ;))

Iedereen zijn manier om mensen te contacteren zeker:)

Het is een eigen keuze.



Ik ken ook mensen die weigeren een GSM te kopen hoor. Zij zeggen dan waarom wil je overal bereikbaar worden? Een beetje privatie kan ook nog hoor, ik wil niet gevolgd worden. Zij staan liever in een telefooncelletje.

jeroenrams

Legacy Member
ik zit aan 50 a 60 eur/maand met pay & go generation momenteel. De laatste maanden tamelijk veel gebeld enzo, soms heb ik ook periodes dat ik wel met +- 30 eur/maand toe komt.

Gsm gebruik is eigelijk véél te duur eh :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan