-shogun-
Legacy Member
Dag iedereen,
Ik zit dus met een vraag en wist niet goed waar ik die moest posten (dus als die hier verkeerd staat, close hem maar/verplaats hem maar
)
Ik heb een jaar geleden 30 euro op mijn gsm gezet en ik heb er een heel jaar over gedaan om dat te verdoen, maar nu zie ik dat er een vervaldatum is.
De vraag is nu: Is het enkel het geld op de kaart die vervalt of zal de simkaart ook nutteloos zijn, zal ik dus mijn nummer ook verliezen. De datum is 25/12/06 btw dus het is nog niet te laat.
Bedankt als iemand het antwoord weet want ik heb al zitten googlen en ik vind het kaartje dat bij m'n sim zat niet meer.
Mijn abonnement is pay and go als ik mij niet vergis.
Ik zit dus met een vraag en wist niet goed waar ik die moest posten (dus als die hier verkeerd staat, close hem maar/verplaats hem maar
)Ik heb een jaar geleden 30 euro op mijn gsm gezet en ik heb er een heel jaar over gedaan om dat te verdoen, maar nu zie ik dat er een vervaldatum is.
De vraag is nu: Is het enkel het geld op de kaart die vervalt of zal de simkaart ook nutteloos zijn, zal ik dus mijn nummer ook verliezen. De datum is 25/12/06 btw dus het is nog niet te laat.
Bedankt als iemand het antwoord weet want ik heb al zitten googlen en ik vind het kaartje dat bij m'n sim zat niet meer.
Mijn abonnement is pay and go als ik mij niet vergis.

miss ook langer 

