Archief - Vanavond in koppen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Blanco zei:
Blowen om wakker te blijven om te kunnen gamen?
Dat hangt toch af van spel tot spel ze.

Zorgt weed en consoorten eigenlijk niet eerder voor een slaapverwekkend effect?

Najade

Legacy Member
Ja, maar hij deed het niet om wakker te blijven, maar om zich niet te ergeren aan andere gamers :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Najade zei:
Ja, maar hij deed het niet om wakker te blijven, maar om zich niet te ergeren aan andere gamers :)

'k Heb weer maar met een half oor geluisterd precies ^^

Dirty_Col

Legacy Member
Koppen is kwalitatief toch wel sterk gedaald de laatste tijd moet ik zeggen...

Fatalix

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Kgaat weer mogen horen thuis na die uitzending :sop:

Gelukkig werken mijn ouders wel, en hebben daarom weinig tijd om zulke achterlijke programma's te kijken : )

(vat dit niet al te persoonlijk op btw, probeerde alleen ff iets aan te tonen ;p)

grey-turtle

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Mijn neef is zwaar verslaafd aan tennis. Iedere dag gaat die tennissen. Neem nu 1 a 2 uur per dag! Soms begint die dan gewoon in het rond te slaan alsof hij een tennisraket vast heeft, als hij eens niet kan tennissen. Hij gaat nu al 3 maand naar een afkickcentrum, en ja hoor, hij is niet meer veslaafd aan tennis.

:D :D

Het is te zien hoe je het bekijkt en wat je normen zijn.

zarathustra

Legacy Member
Fatalix zei:
Gelukkig werken mijn ouders wel, en hebben daarom weinig tijd om zulke achterlijke programma's te kijken : )

(vat dit niet al te persoonlijk op btw, probeerde alleen ff iets aan te tonen ;p)

uw ouders werken nog om 9 uur 's avonds? >_>


anyway, de kans bestaat dat dat ook zo wel eens wordt vermeld als ik morgen thuis kom :p

Joachim_staelen

Legacy Member
Iemand die weet waar je dat kan streamen?

Hartelijk dank :) zit op school nu.

Chickenlal

Legacy Member
dreet'n zei:
Ik denk ook dat je veel minder gaat gamen als je je rijbewijs hebt.
Je zit dan veel meer op fuiven,...


lol hoe belachelijk is da nie . Da zijn alleen randdebielen die met hun auto naar fuiven gaan en dan tegen een boom plakken ;)

Holy Paladin

Legacy Member
Timmos zei:
Ik kijk wel uit naar een reportage waar ze het gewoon over het gamen hebben, dus dat ze normale gamers interviewen. Een reportage over 'gamen' en niet over 'gameverslaving' of 'game en drugs' of het in verband brengen met asociaal gedrag... gewoon over het fenomeen 'gamen' wat in deze tijd toch niet zo onbekend is eigenlijk (te denken aan e-sports ed).

sure, dan kunnen ze evengoed een reportage maken over mensen graag bier drinken maar niet verslaafd zijn
als er niks mis is, gaan ze zich er niet mee bezig houden he

zarathustra

Legacy Member
Holy Paladin zei:
sure, dan kunnen ze evengoed een reportage maken over mensen graag bier drinken maar niet verslaafd zijn
als er niks mis is, gaan ze zich er niet mee bezig houden he

thing is, aan *alles* zijn mensen verslaafd.

Emu

Legacy Member
zarathustra zei:
uw ouders werken nog om 9 uur 's avonds? >_>


anyway, de kans bestaat dat dat ook zo wel eens wordt vermeld als ik morgen thuis kom :p

Ooit gehoort van ploegen? :unsure: de late is bv tot 22.00 ;)

GMotha

Legacy Member
BAN GAMES!!

Of extra taxen opzetten en ze niet laten gamen in cafés of openbare plaatsen. En op elk game-dooske fotos hangen met dikke puistpubers "zo kan jij er ook uitzien" en catchphrases als "gamen kan impotentie veroorzaken".

zarathustra

Legacy Member
Emu zei:
Ooit gehoort van ploegen? :unsure: de late is bv tot 22.00 ;)

ok :p maar het was precies alsof alleen mensen die niet werken thuis zijn om 9 uur (of later) des avonds

Quilombo

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Sorry, maar dees zijn weer van die voorbeelden. Zit er hier één iemand die zoveel gamed? Kunnen ze een nog erger voorbeeld nemen?
Welke normale, zijn-eigen-gezondheid respecterende mens gamed nu toch zoveel?
Als ik al zoveel haal in een week is het al veel.

ik gamede vroeger wel zo veel ja (ut, den eerste), wel blij dat dat *vanzelf* gestopt is (game beu geraakt en vind geen leuke games meer :p)

TiZon zei:
Alé, koppen is er weer mooi in geslaagd om het kot hier op stelte te zetten.
Nu denken ze hier dat ik niets anders doe dan gamen, heler dagen lang...
Fantastisch....

dank u koppen!
voor weer een mooi eenzijdige verhaal te vertellen, wrm zeggen ze nooit eens wat een normale gamer is en nemen ze steeds zo een extreem geval?

mss ligt dat dan eerder aan uw ouders dan aan koppen?? daar al eens aan gedacht?

ik snap nie waarom mensen reportages zouden willen over normale gamers, da's toch totaal nie interessant :x tzijn juist de randgevallen die het boeiend maken; naar een reportage kijken over normale gamers zou mij na tien minuten al in slaap wiegen hoor :/

Anoniem04

Legacy Member
Ik werd echt irritant van dat welcome to duty deuntje van Battlefield 2 altijd opnieuw >_<

dr.salt

Legacy Member
nergens een link naar die show ofzo , heb em gemist en zou graag toch eens gezien hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan