ComputerVISTA
Legacy Member
Blanco zei:Blowen om wakker te blijven om te kunnen gamen?
Dat hangt toch af van spel tot spel ze.
Zorgt weed en consoorten eigenlijk niet eerder voor een slaapverwekkend effect?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blanco zei:Blowen om wakker te blijven om te kunnen gamen?
Dat hangt toch af van spel tot spel ze.
Najade zei:Ja, maar hij deed het niet om wakker te blijven, maar om zich niet te ergeren aan andere gamers![]()
Dirty_Col zei:Kgaat weer mogen horen thuis na die uitzending![]()
Mr.Anderson zei:Mijn neef is zwaar verslaafd aan tennis. Iedere dag gaat die tennissen. Neem nu 1 a 2 uur per dag! Soms begint die dan gewoon in het rond te slaan alsof hij een tennisraket vast heeft, als hij eens niet kan tennissen. Hij gaat nu al 3 maand naar een afkickcentrum, en ja hoor, hij is niet meer veslaafd aan tennis.
Fatalix zei:Gelukkig werken mijn ouders wel, en hebben daarom weinig tijd om zulke achterlijke programma's te kijken : )
(vat dit niet al te persoonlijk op btw, probeerde alleen ff iets aan te tonen ;p)

dreet'n zei:Ik denk ook dat je veel minder gaat gamen als je je rijbewijs hebt.
Je zit dan veel meer op fuiven,...

Timmos zei:Ik kijk wel uit naar een reportage waar ze het gewoon over het gamen hebben, dus dat ze normale gamers interviewen. Een reportage over 'gamen' en niet over 'gameverslaving' of 'game en drugs' of het in verband brengen met asociaal gedrag... gewoon over het fenomeen 'gamen' wat in deze tijd toch niet zo onbekend is eigenlijk (te denken aan e-sports ed).
Holy Paladin zei:sure, dan kunnen ze evengoed een reportage maken over mensen graag bier drinken maar niet verslaafd zijn
als er niks mis is, gaan ze zich er niet mee bezig houden he
zarathustra zei:uw ouders werken nog om 9 uur 's avonds? >_>
anyway, de kans bestaat dat dat ook zo wel eens wordt vermeld als ik morgen thuis kom![]()
de late is bv tot 22.00 
Emu zei:Ooit gehoort van ploegen?de late is bv tot 22.00
![]()
maar het was precies alsof alleen mensen die niet werken thuis zijn om 9 uur (of later) des avondsnight ghost 128 zei:Sorry, maar dees zijn weer van die voorbeelden. Zit er hier één iemand die zoveel gamed? Kunnen ze een nog erger voorbeeld nemen?
Welke normale, zijn-eigen-gezondheid respecterende mens gamed nu toch zoveel?
Als ik al zoveel haal in een week is het al veel.
)TiZon zei:Alé, koppen is er weer mooi in geslaagd om het kot hier op stelte te zetten.
Nu denken ze hier dat ik niets anders doe dan gamen, heler dagen lang...
Fantastisch....
dank u koppen!
voor weer een mooi eenzijdige verhaal te vertellen, wrm zeggen ze nooit eens wat een normale gamer is en nemen ze steeds zo een extreem geval?
tzijn juist de randgevallen die het boeiend maken; naar een reportage kijken over normale gamers zou mij na tien minuten al in slaap wiegen hoor :/ComputerVISTA zei:'k Heb weer maar met een half oor geluisterd precies ^^
