Archief - Vanavond in koppen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brazuca

Legacy Member
Kunde koppen livestream zien? Want hoe ironisch het ook mag klinken, ben momenteel aan't raiden -.-

ElBramo

Legacy Member
Die Thomas gamet niet eens zo veel. Schijnt dat het enorm overroepen is... Gehoord van zijn zus dat hij gamedesign doet, mr zelf gamet hij niet meer dan 15u in de week ofzo ze... Bende hypocrieten en zeveraars in koppen.

Zegt die vent daar op het einde: Een maand geen videospelletjes spelen is voor vele gamers andere koek. :)

cooly

Legacy Member
Man,verslaafden,die gast die zogezegd verslaafd was aan WoW,hij kon makkelijk een week zonder het te spelen.
Ik weet mensen die zolang niet zouden kunnen.

Najade

Legacy Member
Beetje zwakke reportage ja, die gasten waren niet bepaald echt verslaafd :)

Sephiroth

Legacy Member
da waren geen echte verslaafden, op het einde van die week zeiden ze dat ze perfekt zonder konnen

Mr.Anderson

Legacy Member
Mijn neef is zwaar verslaafd aan tennis. Iedere dag gaat die tennissen. Neem nu 1 a 2 uur per dag! Soms begint die dan gewoon in het rond te slaan alsof hij een tennisraket vast heeft, als hij eens niet kan tennissen. Hij gaat nu al 3 maand naar een afkickcentrum, en ja hoor, hij is niet meer veslaafd aan tennis.


Dit is natuurlijk dikke zever, ik wou gewoon aantonen dat er echt achterlijke mensen bestaan in de wereld van vandaag ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
Moraal: 't Is niet omdat ge het veel speelt dat ge verslaafd zijt.


Denk ik toch ;)

marle

Legacy Member
was eigenlijk niks in die repportage, buiten dat er een afkick centrum in amsterdam is.
16 uur per dag gamen, geloof ik met moeite.

ik kan toch zeker geen 3 uur aan een stuk gamen hoor.
na een uur moet'k meestal al stoppen omdat ik het beu ben.

L0k1-

Legacy Member
Sephiroth zei:
da waren geen echte verslaafden, op het einde van die week zeiden ze dat ze perfekt zonder konnen

ben eigenlijk blij dat men zulke mensen pakten, want anders kreeg ge weeral de zoveelste reportage waar gamers vollenbak vergeleken worden met enkele extreme gasten .......

verbaasde me wel dat ze niets over Bully ofzo gezegd hebben :)

maar al bij al was ik nog tevreden over deze reportage, was niet zoals al die andere ....

nTFs

Legacy Member
Niet slecht die uitzending maar een beetje kort en de kerels die aant het woord waren niet echt eraan verslaafd, eerder een wat uit de hand gelopen hobby.

Najade

Legacy Member
Bwa, ik keek net omdat mijn lief een serieuze gamer is, en die haalt dat zene, mits een paar plas- en eetpauzes.
Zeker bij iets als Wow blijf je gemakkelijk verder gamen zonder verveeld te geraken..
Ik ben er ook quasi zeker van dat het een ramp zou zijn voor hem een week zonder pc te moeten.. nog meer dan voor iemand als ik (ik ben wel lichtjes forum- en researchverslaafd)

Brazuca

Legacy Member
Welke taal sprak die baas van dat afkickcentrum eigenlijk? Soort mix van hip Amerikaans-Hollands?

Gavin

Legacy Member
Brazuca zei:
Welke taal sprak die baas van dat afkickcentrum eigenlijk? Soort mix van hip Amerikaans-Hollands?
ik ben er vrij zeker van dat als hij 'toni macaroni" zou zeggen, hij de nieuwe samsonacteur was geworden


zwakke boel trouwens koppen

General Lee

Legacy Member
Brazuca zei:
Welke taal sprak die baas van dat afkickcentrum eigenlijk? Soort mix van hip Amerikaans-Hollands?
Hij was dan ook een Nederlandse Amerikaan...

TiZon

Legacy Member
twas ne geintegreerde amerikaan.

Alé, koppen is er weer mooi in geslaagd om het kot hier op stelte te zetten.
Nu denken ze hier dat ik niets anders doe dan gamen, heler dagen lang...
Fantastisch....

dank u koppen!
voor weer een mooi eenzijdige verhaal te vertellen, wrm zeggen ze nooit eens wat een normale gamer is en nemen ze steeds zo een extreem geval?

Iemand die aflevering over gamers gezien op canvas in lichtpunt, dat was nu een goede. Had hem opgenemen, kwist dat ze nog van pas ging komen..
Wel, nu zijn ze hem aan het bekijken.. :)

ok, ik zit veel achter mijn PC.
Als je een beetje met sites bezig bent en daarna nog graag eens BF2/CS speelt ben je al snel 4 uur bezig, dan kom ik hier nog eens regelmatig langs...

Voor mijn pa kan ik al naar dat centrum gaan.. fantastisch..

Quotatie aflevering: 2/10

Blanco

Legacy Member
Blowen om wakker te blijven om te kunnen gamen?
Dat hangt toch af van spel tot spel ze.

Timmos

Legacy Member
de enige verslaafde die in die reportage voorkwam was die blow 'n game - hollander.

Die andere gameden gewoon te veel... nu ja wel lichtelijk verslaafd als ge 60 uur per week gamet :) maar ze hadden wel nog een sociaal leven (of toch een minimum).

Ze zouden echt van die nerds moeten genomen hebben :p

Ik kijk wel uit naar een reportage waar ze het gewoon over het gamen hebben, dus dat ze normale gamers interviewen. Een reportage over 'gamen' en niet over 'gameverslaving' of 'game en drugs' of het in verband brengen met asociaal gedrag... gewoon over het fenomeen 'gamen' wat in deze tijd toch niet zo onbekend is eigenlijk (te denken aan e-sports ed).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan