ElBramo
Legacy Member
Serieus man, een uitdaging, keeeeeeerel
Als ze niet slagen in hun uitdaging dan spam ik ze onder met mails dat ze een schande zijn voor de gamers. Allez jong, hoe worden we weeral afgeschilderd. Ok, een week zonder pc zou lastig zijn, want dan kan ik geen slides meer afdrukken, mr wat doet ge als ge op reis zijt, dan kunt ge ook niet gamen he?
Als ze niet slagen in hun uitdaging dan spam ik ze onder met mails dat ze een schande zijn voor de gamers. Allez jong, hoe worden we weeral afgeschilderd. Ok, een week zonder pc zou lastig zijn, want dan kan ik geen slides meer afdrukken, mr wat doet ge als ge op reis zijt, dan kunt ge ook niet gamen he?



