Archief - Vanavond in koppen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElBramo

Legacy Member
Serieus man, een uitdaging, keeeeeeerel :) Als ze niet slagen in hun uitdaging dan spam ik ze onder met mails dat ze een schande zijn voor de gamers. Allez jong, hoe worden we weeral afgeschilderd. Ok, een week zonder pc zou lastig zijn, want dan kan ik geen slides meer afdrukken, mr wat doet ge als ge op reis zijt, dan kunt ge ook niet gamen he?

Gavin

Legacy Member
"Ik krijg jongeren binnen die tussen de zestien en twintig uur per dag gamen. Ze hebben problemen op school of op het werk"

16-20u/dag
hoe kunt ge dan nog school of werk hebben?

Inspector Monkfish

Legacy Member
Gavin zei:
"Ik krijg jongeren binnen die tussen de zestien en twintig uur per dag gamen. Ze hebben problemen op school of op het werk"

16-20u/dag
hoe kunt ge dan nog school of werk hebben?

Da's misschien het probleem? :p

Starrk

Legacy Member
Gavin zei:
"Ik krijg jongeren binnen die tussen de zestien en twintig uur per dag gamen. Ze hebben problemen op school of op het werk"

16-20u/dag
hoe kunt ge dan nog school of werk hebben?

Wel...die problemen zijn dus dat ze gewoon niet komen opdagen? :unsure:

Gavin

Legacy Member
OP!
OOOOOOOOP! het werk

ofwel weer geweldig taalgebruik daar bij de vrt
sinds die taalombudsman hem gesmeerd is, gaat het daar ook wel bergaf :unsure:

Dirty_Col

Legacy Member
awel ja, gamen op het werk :unsure:

ma nu ik erover denk, 16-20 uur gamen als ge nog naar school gaat, wat voor een ouders zijn dat? trek toch gewoon die stekker uit!

|XcW|

Legacy Member
Haha, doet mij eraan denken. Vroeger eens een aflevering gezien uit Amerika. Bleek het te gaan over Shaguar. En die gast is nu redelijk bekent in de cs wereld :D

Extacy

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
200 triljard van de 1000 triljard zijn verslaafd
WE ARE DOOMED!
das gellek 2000 keer de wereldbevolking :unsure:

Lol :p ie is aant spotten met een ander zijn post maar ie is eigenlijk zelf stupid want de wereldbevolking bedraagt 6 miljard mensen en 1 triljard (=1.000.000.000.000.000.000.000)/2000 is 50.000.000.000.000.000.000 en dat is niet gelijk aan 6.000.000.000.

SCHNAPPI?

Conqie

Legacy Member
Extacy zei:
Lol :p ie is aant spotten met een ander zijn post maar ie is eigenlijk zelf stupid want de wereldbevolking bedraagt 6 miljard mensen en 1 triljard (=1.000.000.000.000.000.000.000)/2000 is 50.000.000.000.000.000.000 en dat is niet gelijk aan 6.000.000.000.

SCHNAPPI?

Okay, nuttige informatie!

Block

Legacy Member
waarschijnlijk eens één keer 16 uur gespeeld op een dag. en dat wordt uit proportie getrokken.

RaZoR be

Legacy Member
voor mij wordt een week zonder PC moeilijk aangezien ik ICT doe & dus bijna 10-12 uur ofzo achter PC (console) zit / dag (van 10 -> 12, 13 -> 17 -> 19-> 23) (waarvan 3 uur ofzo gamen)

nuja, een week niet gamen is nie zo echt een uitdaging, als ge werkt genoeg hebt voor school etc, en ge surft wa komt ge der wel HEEL makkelijk

Arifiene

Legacy Member
Ik game niet zo veel meer, maar als men pc een week kapot is zet ik toch wel lichte druk (das zacht uitgedrukt) op de reparateur én op men ma om haar laptop te mogen gebruiken ze :p

DGEN

Legacy Member
een week zonder gamen...eitje :)
een week zonder pc gaat welliswaar niet :p (lees - school/werk)

cooly

Legacy Member
Dirty_Col zei:
awel ja, gamen op het werk :unsure:

ma nu ik erover denk, 16-20 uur gamen als ge nog naar school gaat, wat voor een ouders zijn dat? trek toch gewoon die stekker uit!
Zij maar zeker dat er genoeg ouders hun kind(eren) zo gwn laten doen,en er alleen maar iets op zeggen,terwijl de kinderen toch niet luisteren,waarom zouden ze ook.

ng

Legacy Member
Sorry, maar dees zijn weer van die voorbeelden. Zit er hier één iemand die zoveel gamed? Kunnen ze een nog erger voorbeeld nemen?
Welke normale, zijn-eigen-gezondheid respecterende mens gamed nu toch zoveel?
Als ik al zoveel haal in een week is het al veel.

Voor de rest hoop ik toch dat het een beetje (veel) genuanceerd wordt zenne.
Dat ze er geen dingen gaan in zeggen, a la "alle gamers zijn zo", "het zijn allemaal een bende freaks".

Dreetn

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Sorry, maar dees zijn weer van die voorbeelden. Zit er hier één iemand die zoveel gamed? Kunnen ze een nog erger voorbeeld nemen?
Welke normale, zijn-eigen-gezondheid respecterende mens gamed nu toch zoveel?
Als ik al zoveel haal in een week is het al veel.

Voor de rest hoop ik toch dat het een beetje (veel) genuanceerd wordt zenne.
Dat ze er geen dingen gaan in zeggen, a la "alle gamers zijn zo", "het zijn allemaal een bende freaks".
Ik denk ook dat je veel minder gaat gamen als je je rijbewijs hebt.
Je zit dan veel meer op fuiven,...

RaZoR be

Legacy Member
dreet'n zei:
Ik denk ook dat je veel minder gaat gamen als je je rijbewijs hebt.
Je zit dan veel meer op fuiven,...

nie door de week he ;)

+ het is te bezien, gamen ze echt 16 uur? of zitten ze gewoon 16 uur achter PC?
best een verschilleke... en die 16 / 20 uur is ook ferm overdreven zenne, dan slaapt ge maar 4-6 uur ofzo, en voor de rest doede nix anders dan gamen de hele dag :s

Kid_C

Legacy Member
dreet'n zei:
Ik denk ook dat je veel minder gaat gamen als je je rijbewijs hebt.
Je zit dan veel meer op fuiven,...

Ik game niet meer, heb genen auto & zit ga veel uit :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan