Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FunFunFun zei:Misschien keer ne bril gaan kopen?

yeh ik, werken perfect, gebruik hun daglenzen toch al 3maand en geen probs mee gehad.Stimpy zei:is wel redleijk ambetant
binnekort die van hans anders es probere, iemand daar ervaring mee? want die zijn maar half zo duur als bij ne optieker : /

Stimpy zei:gewoon oefene
wat hier wel gebeurt is da ze omklappen hierda ze rond mn vinger staan ipv rond mn oogbol
is wel redleijk ambetant
binnekort die van hans anders es probere, iemand daar ervaring mee? want die zijn maar half zo duur als bij ne optieker : /
.
Als ge goe mikt zit da direct goed. Ge moogt wel nie knipperen als u lens tegen u oog gaat natuurlijk 



voor mij was da 600€ voor 4jaar, da komt op evenveel (met vloeistofkes enzo) als zachte maandlenzen (die ik ervoor dus had)
SweetEmmaRose zei:misschien is informeren naar nachtlenzen. ik gebruik die, zijn harde lenzen (is echt geowon worden, irriteren hard, maar veel makkelijker in te krijgen) die ge s nachts indoet als ge ga slape. doorheen uw slaap vervormt da uw oog. ge doet die s morgens uit en ge kunt de hele dag perfect zien ZONDER lenze
is ook echt ni zo duurvoor mij was da 600€ voor 4jaar, da komt op evenveel (met vloeistofkes enzo) als zachte maandlenzen (die ik ervoor dus had)

SweetEmmaRose zei:misschien is informeren naar nachtlenzen. ik gebruik die, zijn harde lenzen (is echt geowon worden, irriteren hard, maar veel makkelijker in te krijgen) die ge s nachts indoet als ge ga slape. doorheen uw slaap vervormt da uw oog. ge doet die s morgens uit en ge kunt de hele dag perfect zien ZONDER lenze
is ook echt ni zo duurvoor mij was da 600€ voor 4jaar, da komt op evenveel (met vloeistofkes enzo) als zachte maandlenzen (die ik ervoor dus had)
Op welk principe is dat dan gebaseerd, op het vervormen van het hoornvlies ofzo? 
