the boogyman
Legacy Member
Vanaf vandaag wou ik eigenlijk lenzen draag dus ik achter zo'n dooske daglenzen geweest.
Nu,tvalt direct al serieus tegen doordat'k ze niet in krijg...
Elke keer die lens contact maakt met mijn oog irriteert dat en ben ik genoodzaakt te knipperen waardoor het wss nooit zal lukken..
Ondertussen ziet de onderkant van mijn oog al goe rood van't proberen en zie'k het persoonlijk gezegd nie meer zitten!
ad:
Tips van mensen die hetzelfde voorgehad hebben?
Nu,tvalt direct al serieus tegen doordat'k ze niet in krijg...
Elke keer die lens contact maakt met mijn oog irriteert dat en ben ik genoodzaakt te knipperen waardoor het wss nooit zal lukken..
Ondertussen ziet de onderkant van mijn oog al goe rood van't proberen en zie'k het persoonlijk gezegd nie meer zitten!
ad: Tips van mensen die hetzelfde voorgehad hebben?






