morriskattepis
Legacy Member
Daar heb je gelijk in, alhoewel ik intonatie toch wat belangrijker vind.screaM^ zei:probeer mss ook eerst thuis wat voor de spiegel uw bewegingen van je uitleg ofzo wat te oefenen, zodat je zelf al iets of wat kan zien hoe je mop/verhaal beter/slechter overkomt.
Mijn zoektocht naar geschikte plaatsen levert weinig tot niets op. De meeste jeugdhuizen in Oostende trekken namelijk redelijk marginaal volk, zo blijkt. Niet echt een aanrader gezien mijn onderwerpen (je moet toch ergens beginnen, hé
).Misschien maak ik een nieuwe tread op het algemeen forum.


