Killer Queen
Legacy Member
Sir.Killalot zei:Middelbare school is gevaarlijk omdat de pubertjes ofwel van u houden ofwel u gaan haten. Kunnen een zeer lastig en vooral een gemeen publiek zijn. Zeker niet vergeten...
Jeugdhuis lijkt me nog het beste...
ja, want in een jeugdhuis zitten geen pubers he
Wat ik als een must ondervind bij comedians is dat ze het publiek er bij trekken en dat ze inspelen op het publiek. Een paar moppen en sketches afratelen is ook maarDoe je ding, laat je niet afschrikken door slechte feedback, integendeel, dat geeft u uitwegen om betere humor te vertellen ^^
Inspelen op het publiek is zo de beste tip die ik kan geven denk ik... (en vooral niet lachen met je eigen moppen, tenzij het bij je mop hoort... )
Een stand-upper die zelf staat te lachen zorgt vaak bij meer hilariteit bij het publiek.
Alles met mate natuurlijk, maar het publiek mag best zien dat jij er ook je plezier in hebt.
Een wisselwerking imo.
Imo is een publiek dat je niet kent gemakkelijker... Familie of vrienden zullen misschien doen of ze het grappig vinden...
+familie (of vrienden) is misschien heel anders dan de doelgroep die jij op het oog hebt / op de hand kunt krijgen.
Doe je ding, laat je niet afschrikken door slechte feedback, integendeel, dat geeft u uitwegen om betere humor te vertellen ^^ 
maar je hebt sommigen die om hun eigen moppen moeten lachen en dat is verschrikkelijk 

) En ik vind dat je niet constant in dat typetje mag blijven.. Hmm, beetje a la hans teeuwen, die heeft zijn moppen/sketches en zijn typetje.