morriskattepis
Legacy Member
Elk z'n goeienavond.
Met de recente uitzendingen van Comedy Casino, die nadruk leggen op amateur stand-uppers, ben ik eens gaan denken wat ik er zelf van zou kunnen. Misschien krijgen jullie al het beeld van mij dat ik zo iemand ben die vanuit z'n luie zetel het allemaal beter kan, wel, integendeel.
Vooreerst, na wat 'moppen' (tot dusver heb ik er nog helemaal geen feedback op gekregen, misschien zijn het helemaal geen moppen) te hebben bedacht, ben ik aan het denken waar ik het eerst zal proberen. Er zijn drie mogelijkheden die voor de hand liggen. Deze zijn:
Persoonlijk verkies ik optie één. Op de middelbare school, omringd door mensen die ik ken en mensen die ik 'minder ken' (waar ik dus liever geen praatje mee sla), vind ik een minder goed optie. Optie drie vind ik ook minder voor de hand liggen, ik wil niet meteen voor een echte zaal gaan spelen natuurlijk).
Stand-upper in spe is natuurlijk nogal voorbarig. Denk vooral niet dat ik mezelf goed vind. Misschien denken jullie wel dat ik er beter meteen mee ophou.
Zo, dit zal het dan weer geweest zijn. Het mag natuurlijk ook over comedy in het algemeen gaan. Groetjes.
Met de recente uitzendingen van Comedy Casino, die nadruk leggen op amateur stand-uppers, ben ik eens gaan denken wat ik er zelf van zou kunnen. Misschien krijgen jullie al het beeld van mij dat ik zo iemand ben die vanuit z'n luie zetel het allemaal beter kan, wel, integendeel.
Vooreerst, na wat 'moppen' (tot dusver heb ik er nog helemaal geen feedback op gekregen, misschien zijn het helemaal geen moppen) te hebben bedacht, ben ik aan het denken waar ik het eerst zal proberen. Er zijn drie mogelijkheden die voor de hand liggen. Deze zijn:
- Jeugdhuis in de buurt,
- vrij podium op middelbare school,
- ergens een kwartiertje afdwingen van een vriend die in die branche zit. (ik ken 'm niet zo goed dus ik weet ook niet precies wat hij op 't podium uithaalt)
Persoonlijk verkies ik optie één. Op de middelbare school, omringd door mensen die ik ken en mensen die ik 'minder ken' (waar ik dus liever geen praatje mee sla), vind ik een minder goed optie. Optie drie vind ik ook minder voor de hand liggen, ik wil niet meteen voor een echte zaal gaan spelen natuurlijk).
Stand-upper in spe is natuurlijk nogal voorbarig. Denk vooral niet dat ik mezelf goed vind. Misschien denken jullie wel dat ik er beter meteen mee ophou.
Zo, dit zal het dan weer geweest zijn. Het mag natuurlijk ook over comedy in het algemeen gaan. Groetjes.
.
). Xander De Rycke vind ik ook wel goed. Heeft zowat de brug geslaan tussen de twee voornoemde heren. Qua materiaal (los van de uitvoering m.a.w.) zoek ik het niet te ver. Ergernissen, vertrekkend vanuit m'n eigen leefwereld en zo.
Doe je ding, laat je niet afschrikken door slechte feedback, integendeel, dat geeft u uitwegen om betere humor te vertellen ^^