Archief - Terugdenken aan vroeger

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sneakytje

Legacy Member
Toen ik in het 1ste hoger zat had ik enorm veel 'heimwee' naar mijn middelbare school, en mijn vrienden, omdat mijn beste vriend(inn)en iets anders volgden en er paar vrienden achterbleven die toen pas in 6de zaten. Maar nu ik werk, is het zalig je ziet nog de vrienden die je graag ziet en dan is het altijd leute en fun. :applause:

Boddah

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Ik doe dat op regelmatige basis en moet toegeven dat ik soms een naam van een oud leerling in google ingeef om te kijken wat er van hem (want een haar zat er in mijn tijd nog niet in) is gekomen. En ook ik kom tot de vaststelling dat de mensen met wijsheid gelijk hadden; de schooltijd is de mooiste tijd die er bestaat. Ik vind het soms heel moeilijk om die periode los te laten. Het moet echter; tijd voor verantwoordelijkheden. Kon ik nog maar jong zijn. Kon ik nog maar school lopen.

ja dat doe ik soms ook, een oude bekende in google intypen om te zien of er iets van teruggevonden wordt.
jammer genoeg is dat meestal niet het geval :sop:

Joown

Legacy Member
ja , bangelijke herinneringen van "vroeger", ik heb me niet verveeld in het secundair/spare time. Massa's strijk liggen als ge van die momenten boven haalt, die al zoveel keer ter sprake zijn gekomen, maar toch gewoon grappig blijven.

sneax

Legacy Member
mja

iedereen haalt herrineringen op, het kan ook ni anders als ge veel leutige dingen hebt meegemaakt, maar kmoet wel zeggen als ik nu op café ga dat we niet gewoon pilskens drinken en babbelen maar nog altijd leutige dingen uitsteken en meemaken - tzou anders nogal triestig zijn eh

kbedoel, ik denk toch niet terug aan vroeger alsof het dan beter was (kben ook maar 21), ik zou het spijtig vinden moest ge zo aan vroeger moeten terug denken, ik zou geen plezier meer hebben in het hedendaagse leven wegens vruchteloze zoektocht naar plezier, "want vroeger was toch alles beter", nee?

Chickenlal

Legacy Member
Ik heb overlaatst ook nog zitten praten met maten over onze schooltijd... Hoe tof het eigenlijk wel was, maar dat besef je niet als je op school zit :)

Defkes

Legacy Member
De verhalen van op t middelbaar zijn de beste van allemaal. Zalig periode :p.

Chickenlal

Legacy Member
Blanco zei:
Ohja, aan die decadente tijden waar ik van minuut tot minuut leefde... zalig was dat.


True... Vertrekken naar school en onderweg beseffen da ge geen kloten goesting hebt, en hupla zonder echt veel te moeten twijfelen u kar draaien en richting tram om daar nen maat te onderscheppen en die te overhalen om naar zijn kot te gaan :p

boogje

Legacy Member
Goh, als je er eventjes bij stil staat : er zijn 6 miljard verhalen op de wereld, en ze zijn allemaal boeiend, stuk voor stuk, maar we gaan der maar 1 volledig kennen, en dat is de onze :)

Conqie

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Ik heb overlaatst ook nog zitten praten met maten over onze schooltijd... Hoe tof het eigenlijk wel was, maar dat besef je niet als je op school zit :)

toch wel

Kunlun

Legacy Member
Idd, waar is den tijd van de Italiereis en het weekendje naar Parijs met school :woohoo:

Elke avond ladderzat en spin tah bottle spelen met lekkere grieten :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan