Sneakytje
Legacy Member
Toen ik in het 1ste hoger zat had ik enorm veel 'heimwee' naar mijn middelbare school, en mijn vrienden, omdat mijn beste vriend(inn)en iets anders volgden en er paar vrienden achterbleven die toen pas in 6de zaten. Maar nu ik werk, is het zalig je ziet nog de vrienden die je graag ziet en dan is het altijd leute en fun. :applause:



.
