Archief - Terugdenken aan vroeger

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boddah

Legacy Member
Als ik op café zit en we hebben al een pintje op, dan beginnen we vaak herinneringen op te halen aan onze schooltijd; klasgenoten en memorabele momenten (goede en slechte).

of soms als ik bv in m'n bed lig (of stoned lig te chillen :p), denk ik zelfs terug aan de lagere school en mijn vrienden van toen die ik al 15 jaar niet meer heb gezien.

doen jullie dat ook?

het zou wel een mooie gedachte zijn dat je nog 'herinnerd' wordt door mensen van lang geleden :)

GMotha

Legacy Member
Ik denk er vrij vaak aan:
- de laatse jaren van't middelbaar waren verdomd plezant, het feit dat veel van mijn huidige vrienden nog steeds van die periode afstammen hebben we genoeg onnozele anekdotes om terug boven te halen.
- Ik krijg nog steeds bijna de slappe lach als ik denk aan de skivakanties (vooral de staartbeenbreker, een heuvel waar we met een plastieken zak onder ons gat afgleden, waar de naam vandaan komt zult ge wel raden...). De enorme sneeuwpiemel de we gemaakt hebben om de fransozen duidelijk te maken dat er belgen aanwezig waren. De stoned duitsers die met ons een pannekoekenbak deden etc... Good times.

Massa's inside jokes. Het zeggen van woorden zoals saus, mars (de chocoladereep), reiger, thermisch-ondergoed-man, schildpadmadam, viool, keppeltje, mistige grotten, vanille brengen allemaal geweldige verhalen naar boven.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Ik heb nog een paar goeie vrienden over van in het middelbaar waarmee ik echt sublieme herrineringen kan ophalen, elke week opnieuw :D Soms 4 maand na elkaar dezelfde en toch telkens strijk gaan :unsure:.
Lagere school zelden of nooit, soms als ik een ex-leraar zie van toen dat ik die wil omverrijden of een goeie stamp geven (als ik terugdenk aan de tijd dat ik erbij zat en wat ze deden :angry:).

Carpinteiro

Legacy Member
inderdaad laatste jaren in het middelbaar ware stuk voor stuk de beste tijde tot nu toe voor mij :p
elke dag iets uitsteken, kleine en grote dingen :p

vb zo hadde we eens een klasgenoot van ons in de praktijkles op een stoel vastgebonde met dikke plakband, zodat hij nimmeer los kon graken.
daarna zijn we hem gaan zette int midde van de speelplaats waar iedereen hem kon zien :p

was dik lache voor ons, maar voor hem een grote afgang:p hij heeft daar toch een dikke 5 min alleen gezete, want we ware terug naar de klas gegaan :)

en de herinneringen die men heeft bij de vriende in de buurd blijve ook goed.
en ook tof om nog is over te babbelen.

het tofste is als ge een oude maat tegenkomt, men gaat daar iets mee drinke, en dan kome terug die herinneringen bove.
ieder verteld zijn verhaal en heel vaak zegge ze dan dinge die ik al lang was vergeten.

cram

Legacy Member
Quilombo zei:
nee man, dat doet niemand toch??

Je gaat me niet wijsmaken,dat je soms geen herrineringen hebt aan vroeger?
IEDEREEN DENK SOMS EENS AAN VROEGER;

ComputerVISTA

Legacy Member
Telkens ik dat doe met onze nightraver moet ik stoppen want hij voelt hem dan oud worden :lol:

den Acid Burn

Legacy Member
cram zei:
Je gaat me niet wijsmaken,dat je soms geen herrineringen hebt aan vroeger?
IEDEREEN DENK SOMS EENS AAN VROEGER;

dat was ironisch bedoeld volgens mij ;)

Ble$$ed^

Legacy Member
ben er wel nog maar 20, maar ik denk ook veel aan vroeger of babbel erover met oude skoolbuddy's :p Altijd lachen

DGEN

Legacy Member
het middelbaar..fok man..dat waren pas heerlijke tijden tijdens de schoolpauzes :D
'touren' door de school :p

Towlie

Legacy Member
Tzal wel zijn dak da doe
Eerste fuiven, eerste lief enzo
Wat er allemaal veranderd is aan mijzelf innerlijk enzo

Inspector Monkfish

Legacy Member
Constant. Toen zag alles er nog rooskleurig uit en liep alles lekker vlotjes.

Nu daarentegen :sop:

Vintage Hifi

Legacy Member
Niet zo vaak eigenlijk. Ik denk eerder richting de toekomst, dan naar het verleden. Natuurlijk heb ik een paar herinneringen, maar het gros van m'n periode middelbaar heb ik achter mij gelaten op m'n weg naar de universiteit. Nieuwe mensen, nieuwe vrienden, ... voor een groot deel een nieuw leven. :)

Cazzz

Legacy Member
dees is mijn eerste jaar hoge school en ik denk er al terug aan :|

GoTTy

Legacy Member
|) ][ |V| ][;7828763 zei:
Lagere school zelden of nooit, soms als ik een ex-leraar zie van toen dat ik die wil omverrijden of een goeie stamp geven (als ik terugdenk aan de tijd dat ik erbij zat en wat ze deden :angry:).


Allé gast, meester frans en juffrouw annie, the memories:love:

Thales

Legacy Member
ik denk vaak terug aan de dingen van vroeger.
Dingen die toen op dat moment doodnormaal waren, zijn nu gewoon pure nostalgie en daar verlang je toch wel terug een beetje naar.
iets stoms bijv. toen ik voor de eerste keer cs speelde met een maat was dat echt van waauw... en soms wil je dan dat gevoel terug herbeleven.
binnen paar jaar gade dan nostalgie hebben daar de tijd van nu enzo verder.
dat doet je er pas echt aan denken dat het leven vooruitgaat en dat de tijd zeer rap gaat.
Ik vind het dan ook zo raar dat er al miljarden mensen geleefd hebben met elk hun eigen herinneringen, dit kan dan toch niet verloren gaan. Er moeten dan toch grotere krachten aan het werk zijn, anders lijkt het later zo allemaal nutteloos.
Maar, nostalgie is cool

Battou

Legacy Member
Jah, blijft altijd één van de gespreksonderwerpen op café. Stoten ophalen van vroeger ed.

Atrox

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Niet zo vaak eigenlijk. Ik denk eerder richting de toekomst, dan naar het verleden. Natuurlijk heb ik een paar herinneringen, maar het gros van m'n periode middelbaar heb ik achter mij gelaten op m'n weg naar de universiteit. Nieuwe mensen, nieuwe vrienden, ... voor een groot deel een nieuw leven. :)

Same here :)
Ook nie zo'n plezante tijd gehad, nu daarentege :niceone:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
GoTTy zei:
Allé gast, meester frans en juffrouw annie, the memories:love:

En meester Bart :unsure:

Wie ben jij ? :p

Edit: kweet nog ene van meester Frans int lager :unsure:, hij moest een boek pakken in de kast vanachter in de klas, daar lag blijkbaar een muizenval in. Toen zat hij om zijn vinger :D.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan